آخرین نسخه ــ اکشن DarkPlace

دسته بندی:

DarkPlace v1.1 Mod – بازی اکشن دلهره آور و مهیج “مکان تاریک” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (گلوله زیاد حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

DarkPlace – مکان تاریک دومین بازی رسمی استودیوی کره ای MakeRejoice Games در سبک اکشن با مضمون ترسناک است که بعد از اولین بازی این استودیو یعنی Dark Zombie ساخته و در سبکی کاملاً متفاوت منتشر شده است. استودیوی MakeRejoice Games بعد از انتشار اولین بازی خود مدت ها زمان برای ساخت یک بازی دیگر گذاشت تا با ارائه بازی DarkPlace مراحل پیشرفت چشم گیر خود را به نمایش بگذارد. در حالی که بازی اول یعنی Dark Zombie یک بازی 2D Survival ساده و پیکسلی بود، بازی DarkPlace یک بازی گرافیکی و جذاب با طراحی های سه بعدی و پرجزئیات است. نکته جالب اما این است که این دو بازی از نظر داستانی به یکدیگر مرتبط هستند. مثل همیشه و برای باری دیگر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرنی اقدام به بررسی و معرفی یک بازی دیگر برای شما عزیزان کرده ایم و آخرین نسخه آن را به شکل رایگان در دو حالت معمولی و مود برای دانلود ارائه کرده ایم. DarkPlace داستانی نسبتاً کلیشه ای دارد و کلیت آن الگوبرداری از بازی های موفق قدیمی تر در همین سبک است. اما با این حال باید گفت که روند جالب و هیجان انگیز بازی با داستان تأثیرگذارش می تواند تجربه ای سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های ترسناک به خصوص با مضمون زامبی ها فراهم کند. با اپلیکیشن برتر در معرفی این بازی در ادامه همراه باشید.

داستان بازی DarkPlace درواقع هم راستا با جریانات بازی Dark Zombie رخ می دهد. سه سال قبل ویروسی ناشناخته مردم را به زامبی هایی خطرناک و جهش یافته تبدیل کرد و باعث شد تا جهان به سمت نابودی برود. داستان بازی حول محور شخصیت اصلی که یک مرد جوان است می گذرد. درست در همان زمان شروع این آخرالزمان، یک روز که این مرد از محل کار به سمت خانه اش برگشت متوجه شد که در آپارتمان چیزی عجیب وجود دارد. او بعد از ورود به داخل آپارتمان متوجه شد ساکنین این مکان به زامبی هایی خون خوار تبدیل شده اند و جز نابود کردن آن ها راهی برای متوقف کردنشان نیست. حالا شما قرار است در نقش این مرد جوان مأموریت مهمی انجام دهید و آن هم پیدا کردن پسرتان است. باید امیدوار باشید که هنوز پسرتان سالم است و به کمک شما نیاز دارد. بنابراین باید از سد این زامبی های ترسناک عبور کنید و با جمع آوری مدارک و آیتم های مورد نیاز پسر خود را پیدا کنید. از جایی که برق منطقه قطع شده، تمام ساختمان تاریک خواهد بود و شما با یک چراغ قوه باید مسیرهای تاریک، راهروهای ساختمان و اتاق های مختلف را یکی پس از دیگری جستجو کنید. زامبی ها از هر طرف ممکن است به سمت شما حمله ور شوند. در این حالت شما یا باید از دست آن ها فرار کنید یا با کمک سلاحی که در اختیار دارید آن ها را از بین ببرید. بازی DarkPlace با گرافیک خیلی خوب به نسبت حجم، گیم پلی سرگرم کننده و اکشن از نوع بازی های اول شخص شوتر (FPS) و داستان جذاب و اتمسفر ترسناک خود می تواند هر علاقه مندی به بازی های اکشن و دلهره آور را به وجد بیاورد. اگر شما هم از طرفداران این نوع بازی ها هستید، DarkPlace را از اپلیکیشن برتر دانلود کنید و یک ماجراجویی ترسناک و چالش برانگیز را شروع کنید!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.DefaultCompany.DarkPlace را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.



  • تغییرات نسخه 1.1

    • ▶ Fixed a bug when replacing a weapon
    • ▶ Optimization progress
    • ▶ Map bug fix
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران