دانلود ــ آرکید + تفننی Hoppy Frog 2

دسته بندی:

آپدیت 4 شهریور : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Hoppy Frog 2 – City Escape v1.2.8 Mod – بازی آرکید جالب هوپی قورباغه 2 اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Hoppy Frog 2 – City Escape – هوپی قورباغه 2 یک بازی جذاب در سبک بازی های آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Turbo Chilli برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. “هاپپی” یک قورباغه کوچک است که باید تا جایی که می تواند از شهر دور شود و به هیچ عنوان توقف نکند. او متهم به آلوده کردن برکه شده اما بی گناه است و دوستانش برای او پاپوش درست کرده اند و حالا باید فرار کند. مکانیک و ویژگی های گرافیکی بازی نسبتاً آسان است و بازیکنان می توانند به راحتی اوقات فراغت شان را با این بازی پر کنند. ویژگی های گرافیکی که در Hoppy Frog 2 – City Escape استفاده شده بر اساس استایل سال های ۹۰ – ۱۹۸۰ میلادی است و حس نوستالژی جالبی را از بازی های پیکسلی 2D و آتاری برای بازیکنان به ارمغان می آورد. جدا از نوستالژی بودن بازی، ساده بودن ویژگی های گرافیکی و حجم پایین آن باعث می شود این بازی برای تمام دستگاه های موبایلی اندروید مناسب باشد. همانطور که اشاره شد، گیم پلی بازی آسان است و همه افراد می توانند آن را یاد بگیرند! اگر از علاقه مندان به بازیهای آرکید هستید بدون شک این بازی با حجم ناچیز و ساخت خوب نظرتان را جلب میکند!

تنها کاری که در بازی Hoppy Frog 2 – City Escape باید انجام دهید این است که با ضربه زدن روی صفحه نمایش، قورباغه فراری جهنده را کنترل کنید و از روی ساختمان ها، اهداف متحرک، موانع و… عبور کنید و برای دریافت امتیاز حشره ها را قورت دهید! همچنین وقتی که کاراکتر قورباغه پرش می کند، با دوبار ضربه زدن روی صفحه نمایش، چتر قورباغه باز می شود که به شما اجازه می دهد فاصله بیشتری جهش داشته باشید. تنها چالش بازی این است که نباید متوقف شوید، اگر متوقف شوید توسط پلیس و دشمنان تان کشته می شوید. هرچه بیشتر در بازی پیش بروید می توانید کاراکتر های مختلف قورباغه ها و آیتم های مختلف را آزاد کنید. آیتم های زیادی در بازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کاراکتر قورباغه ها را شخصی سازی کنید و ظاهر آنها را تغییر دهید. Hoppy Frog 2 – City Escape امتیاز 4.5 از 5.0 را در گوگل پل به خود اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن برتر این بازی دوست داشتنی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان برای شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین پست می توانید ویدیو معرفی و تصاویر مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.2.8 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران