نسخه جدید و آخر Cube Surfer!

دسته بندی:

Cube Surfer! v2.6.3 Mod – بازی آرکید و سرگرم کننده “مکعب سوار” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Cube Surfer – مکعب سوار یک بازی آرکید و تفننی دیگر از استودیوی معروف VOODOO است که مثل ده ها بازی دیگر همین استودیو به شکل کاملاً رایگان عرضه شده اما مثل همه آن ها دارای تبلیغات درون برنامه ای است که البته در ازای مشاهده این تبلیغات جوایزی نیز به شما اهدا می کند. اپلیکیشن برتر این بازی را بعد از بررسی و آماده سازی برای دانلود به صورت رایگان و تست شده عرضه کرده است. ما به جز نسخه اورجینال گوگل پلی، برای شما عزیزان یک نسخه مود نیز آماده سازی کرده ایم تا اگر مایل بودید بازی را به صورت مود شده تجربه کنید نیز به راحتی آن را از اپلیکیشن برتر دریافت کنید. استودیوی فرانسوی VOODOO به ساخت بازی های آرکید و تفننی شهرت خاصی پیدا کرده است و تا کنون ده ها بازی مختلف از جمله Helix Jump ، Flying Arrow ، Dune ، Crowd City ، Ragduel ، Woodturning ، Hole.io ، Push’em all ، Touchdown Master ، Ball’s Journey ، Stack Colors ، Knock’em All ، Ball Blast و یا Rolly Legs را عرضه کرده است. بازی Cube Surfer یا مکعب سوار نیز یکی دیگر از همین بازی هاست که اگر پیش از آن دیگر بازی های این استودیو را تجربه کرده باشید، خیلی سریع متوجه زبان طراحی همیشگی بازی های این استودیو شده و به دنبال آن متوجه می شوید که این بازی نیز یکی دیگر از آثار این شرکت بازی سازی است. این بازی از نظر گیم پلی و نحوه کلی بازی، شباهت زیادی به بازی Stack Colors که یک عنوان ساخته شده دیگر توسط همین شرکت است دارد.

در بازی Cube Surfer شما سوار بر یک شیء مکعبی شکل هستید و باید به سمت جلو حرکت کنید. کار اصلی شما جمع آوری هرچه بیشتر مکعب ها و در کنار آن امتیازهای جانبی مثل الماس ها هستند. در طول مسیر حرکت شما موانع و بلوکه هایی مکعبی شکل که با رنگی دیگر از رنگ مکعب شما هستند وجود دارند. راهی برای پریدن یا جاخالی دادن از این مکعب هایی که مسیر را مسدود کردند وجود ندارد بنابراین شما باید آنقدر مکعب جمع کرده باشید که از ارتفاع بلوکه ها بلندتر شوید تا بعد از برخورد با این موانع، فقط مکعب هایی که هم ارتفاع آن ها بودند از بین بروند و شما بتوانید به ادامه مسیر بپردازید. در Cube Surfer کل کاری که شما باید انجام دهید چپ و راست کردن شخصیت بازی است. عکس العمل های سریع برای جمع آوری مکعب ها و امتیازها نکته خیلی مهمی است. در نهایت و زمانی که به انتهای مسیر برسید، هرچقدر که مکعب جمع کرده باشید امتیاز نهایی شما را مشخص خواهند کرد. با الماس هایی که در طول بازی به دست می آورید هم اقدام به ارتقاء آیتم ها کنید و هم از بخش فروشگاه اقدام به خرید آیتم های شخصی سازی مثل مکعب های فانتزی و یا کاراکترهای دیگر کنید. بازی Cube Surfer یک بازی به شدت ساده و سرگرم کننده است که صرفاً برای گذراندن وقت و سرگرم شدن طراحی شده است و گزینه ای مناسب برای زمانی است که حوصله تان برای مدتی کوتاه سر رفته باشد. این بازی همینک به صورت تست شده همراه با یک نسخه مود شده انحصاری و تست شده از اپلیکیشن برتر آماده دانلود است. شاید باور کردنش خیلی آسان نباشد اما همین بازی ساده تا امروز بیشتر از 50 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است!



  • تغییرات نسخه 2.6.3

    • Minor bug fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران