جدیدترین نسخه Cards of Terra

دسته بندی:

Cards of Terra v2.0.1 Mod – بازی کارتی هیجان انگیز کارت های ترا اندروید نسخه اصلی نسخه مود (حذف تبلیغات بازی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Cards of Terra نام یک بازی در ژانر کارتی است که توسط استودیو بازی سازی Denis Bus l aev برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Denis Buslaev یک استودیو بازی سازی ایندی است که به تازگی کار خودش را در مارکت اندروید آغاز کرده است و Cards of Terra در واقع اولین بازی این استودیو بازی سازی در این مارکت به حساب می آید. اما این استودیو بازی سازی توانسته با ارائه یک گیم پلی خوب و سرگرم کننده، تجربه جذاب و هیجان انگیزی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. از همان بدو ورود به بازی، با یک میان پرده سینمایی که به صورت تصاویر کتاب های کامیک است رو به رو می شوید و با داستان بازی آشنا می شوید. از قرار معلوم، شما در نقش یک پرنسس فضایی هستید که سفینه اش دچار نقص فنی شده و به همین خاطر توسط یک سفینه نجات به یک سیاره ناشناخته پرتاب شده است. همین که شما پای تان را از سفینه بیرون می گذارید، چند موجود خطرناک به سمت شما حمله می کنند. اما از آنجایی که شما قدرت کنترل ذهن دارید، این موجودات را به جان هم می اندازید و کاری می کنید که آنها همدیگر را بکشند. حالا، شما باید از این توانایی تان استفاده کنید تا تمام دشمنانی که سر راه تان ظاهر می شوند را بکشید و راه خودتان را به خانه پیدا کنید. بنابراین، اگر قصد دارید یک ماجراجویی هیجان انگیز فضایی را امتحان کنید، Cards of Terra بهترین انتخاب برای شما خواهد بود!

Cards of Terra اساسا یک بازی سیاهچاله گردی و کارتی است و جنبه داستانی آن فقط یک بهانه برای پیشروی در مراحل بازی به حساب می آید. هیچ دک بیلدینگی هم در بازی وجود ندارد و بخش کارتی بازی به صورت سولیتر است. شما در هر مرحله از بازی با استفاده از کارت ها دشمنان تان را از پیش رو بر می دارید و یک سری زندانی را آزاد می کنید. برای انجام اینکار هم کارت ها را، که نماینده موجودات دشمن هستند، درگ می کنید و آنها را روی یکدیگر می اندازید. به این ترتیب، دشمنی که بیشترین HP را داشته باشد برنده می شود و دشمن دیگر را می کشد و همزمان مقداری از HP خودش را با توجه به مقدار HP دشمن مقابل از دست می دهد. در صورتی هم که HP هر دو دشمن برابر باشد، هر دو آنها کشته می شوند و کار شما را راحت تر می کنند. در مجموع باید گفت، Cards of Terra بازی کارتی عمیقی نیست اما بیش از ۷۰ کارت یونیک و بیش از ۸۰ مرحله باعث می شوند این بازی به یک بازی کارتی رضایت بخش و سرگرم کننده تبدیل شود و ما هم قطعاً آن را پیشنهاد می کنیم. Cards of Terra توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 2.0.1

    • Light changes to UI, bugfixes, and campaign balance tweaks.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران