دانلود آخرین نسخه ــ آرکید + تفننی Town Story

دسته بندی:

Town Story v1.0.2 Mod – بازی پازل – جورچین داستان شهر مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول، ستاره و وسایل بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Town Story: Renovation & Match-3 Puzzle Game نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Card Games, Inc برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Card Games, Inc پیش از این بازی هم بازی های خوب و خوش ساختی را برای گیمر ها منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی خوبی در مارکت اندروید دارد. Town Story: Renovation & Match-3 Puzzle Game هم برداشت دیگر این استودیو بازی سازی از ژانر تفننی است. بازی های ژانر تفننی معمولاً بازی هایی هستند که گیم پلی آنها مکانیزم های آسانی دارند و به همین خاطر هم بهترین بازی ها برای پر کردن اوقات فراغت و وقت گذراندن هستند. Town Story: Renovation & Match-3 Puzzle Game هم یکی از بهترین بازی های ژانر تفننی است و ساعت ها کمپین آن می تواند اوقات فراغت تان را با خاطره های شیرین و دوست داشتنی پر کند. سیستم پیشروی این بازی بسیار ساده است و از شما می خواهد پازل های جورچین را حل کنید تا بتوانید آیتم های مخلتف را به دست بیاورید و یا آیتم های فعلی را ارتقاء‌ دهید تا در نهایت بتوانید شهر رؤیایی خودتان را بسازید. Town Story: Renovation & Match-3 Puzzle Game اساساً ترکیبی از سبک های جورچین و ساختن خانه رؤیایی است، اما در این بازی به جای ساختن خانه رؤیایی، شما باید شهر رؤیایی خودتان را بسازید.

در بازی Town Story: Renovation & Match-3 Puzzle Game المان های گیم پلی چیزی نیستند که قبلاً در بازی های دیگر ندیده باشید، اما اینکه سازندگان توانسته اند چندین المان از دو سبک مختلف را در یک گیم پلی در کنار هم قرار دهند و بازی ای را به وجود بیاورند که الاحق و الانصاف خوب از آب در آمده است، واقعاً جای تحسین دارد. ساختار بازی به صورت مرحله ای است و در هر مرحله از شما خواسته می شود ماموریت های مختلفی را به عنوان اهداف بازی انجام دهید. این ماموریت ها می توانند کار کردن با “اِما” برای ساختن شهر، بازسازی و طراحی مجدد ساختمان ها و کارخانه ها، و… باشد. برخی از ویژگی های این بازی شامل: خط داستانی درگیر کننده و عاشقانه، تعامل با کاراکتر های مختلف، انواع و اقسام آیتم های مختلف برای ساختن شهر، فضای گرافیکی خارق العاده، انیمیشن ها و افکت های جذاب، رویداد های مختلف، سرگرمی بدون توقف، صداگذاری های فوق العاده، رابط کاربری ساده، کنترل های آسان، و… می باشند. در مجموع باید گفت Town Story: Renovation & Match-3 Puzzle Game یکی از بهترین بازی های ژانر تفننی است و بدون شک تجربه رضایتبخشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. Town Story: Renovation & Match-3 Puzzle Game توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد آن را در دو نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً‌ توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دریافت کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.2

    • - Add 500 levels.
    • - Various improvements and bug fixes.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران