دانلود نسخه جدید Stickman Party برای موبایل

دسته بندی:

Stickman Party v2.0.4 Mod – بازی آرکید و رقابتی فوق العاده زیبای “پارتی آدمک ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Stickman Party – پارتی آدمک ها که البته با نام کامل Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free به انتشار رسیده است، یک بازی آرکید بسیار جالب و سرگرم کننده از استودیوی روسی Playmax Game Studio می باشد که به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی به درخواست شما عزیزان توسط اپلیکیشن برتر تهیه و به همراه یک نسخه مود انحصاری از آن آماده دانلود به شکل تست شده می باشد. Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free به معنای واژه یک بازی فوق العاده است! این بازی با ایده ای خیلی دوست داشتنی و سرگرم کننده ساخته شده است. ایده ای که سال هاست گیمرهای موبایلی از آن استقبال کرده اند اما کمتر توسعه دهنده ای به آن توجه داشته است. همه ما بازی های چندنفره را دوست داریم. اگر این بازی ها از حالت آنلاین نیز خارج شوند حتی جذابیت بیشتری برای آن ها وجود دارد. اگر از این قبیل افراد هستید و بازی های رقابتی چند نفره را دوست دارید، بازی Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free مخصوص شماست! این بازی یک پکیج بسیار جالب و خارق العاده از ده ها بازی مختلف ، مینیمالیستی و ساده اما در عین حال بسیار رقابتی و هیجان انگیز می باشد. اما نکته جالب این مجموعه چیست؟ شما می توانید تمام این بازی ها را به صورت 1 الی 4 نفره انجام دهید! کافیست قبل از شروع بازی تعداد بازیکنان واقعی را از بین 1 ، 2 ، 3 و یا 4 بازیکن انتخاب کنید و سپس وارد بازی شوید. در مجموع 25 بازی مختلف در این پکیج جمع آوری شده است! شما می توانید در 25 بازی رقابتی متنوع با دوستان یا اعضای خانواده خود تنها روی یک دستگاه به صورت کاملاً آفلاین به بازی بپردازید و حسابی سرگرم شوید. این مجموعه سرگرم کننده با حجمی بسیار مناسب و کم جمع آوری شده است که از این لحاظ نیز جای تحسین دارد. در ویدئوی تریلر بازی می توانید با بعضی از این بازی ها آشنا شوید و روند کلی بازی را مشاهده کنید.

اما در بازی Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free این 4 نفر به چه صورت به شکل همزمان بازی را انجام می دهند؟ خیلی ساده است! همه این بازی ها در یک دستگاه اندرویدی قابل اجراست و خبری از چندین دستگاه نیست. دستگاه را روی زمین یا روی میز قرار دهید و بازیکنان را در 4 گوشه آن قرار دهید. هر یکی از گوشه ها کنترل مخصوص به یک بازیکن را دارد. هر بازیکن یک رنگ از بین آبی، قرمز، زرد و سبز انتخاب می کند. همه این بازی ها فقط با یک گیم پد مجازی قابل انجام است. این یعنی 4 گیم پد مجازی دایره ای شکل در 4 گوشه تصویر قرار دارد که هر بازیکن باید پشت پد مجازی خود قرار بگیرد. برای همین خاطر توصیه می کنیم این بازی را روی موبایل های با صفحه نمایش بزرگ و یا تبلت ها انجام دهید تا تصویر بزرگ تر باعث راحتی بیشتر بازیکنان شود. در Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free انواع و اقسام بازی ها رقابتی مثل تانک، فوتبال، تیراندازی، ماشین سواری و چندی دیگر وجود دارد. هر بازیکن فقط به یک انگشت برای بازی کردن نیاز دارد. خوشبختانه طراحی های حرفه ای و بهینه شده بازی پردازش سریع 4 لمس همزمان را به خوبی انجام می دهند و اگر دستگاه شما خیلی ضعیف نباشد، مشکلی در روند بازی به صورت 4 نفره وجود ندارد. قابل ذکر است که اگر نخواستید 4 نفره هم بازی کنید، می توانید این بازی ها را 3 نفره، 2 نفره و یا حتی به صورت انفرادی انجام دهید. اما از جایی که تمام این 25 بازی به رقابت های 4 نفره مربوط است، دیگر بازیکنان غیرواقعی به ربات ها و هوش مصنوعی تبدیل می شوند. این بازی بسیار جذاب با حجم مناسب و طراحی های کارتونی خود تقریباً از همه لحاظ سرگرم کننده و خوش ساخت است. Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free همینک به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود شده از اپلیکیشن برتر قابل دریافت می باشد. می توانید از بخش فروشگاه اقدام به خرید آیتم های متفاوت مثل آیتم های شخصی سازی استیکمن ها کنید. همچنین جالب است بدانید که بازی پارتی آدمک ها تا به امروز از مرز 10 میلیون دانلود در گوگل پلی عبور کرده است! این بازی همچنین امتیاز 4.4 از 5.0 را نیز کسب کرده است.



  • تغییرات نسخه 2.0.4

    • - 5 new mini games
    • - Added new hats
    • - 10 new effects for customization
    • - New game achievements
    • - Fixed bugs
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران