دانلود نسخه جدید Training

دسته بندی:

Adidas Training by Runtastic – Fitness Workouts v6.4 اپلیکیشن تناسب اندام حرفه ای و کامل مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و مود شده با تمامی قابلیت ها با ویژگی ها ذکر شده درخواستی شما عزیزان

گوشی های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته‌ اند و در این بین تنوع اپلیکیشن ها یا برنامه هایی که برای آن‌ ها منتشر شده هم بیش از پیش گردیده است. هم اکنون اگر سری به گوگل پلی استور یا اپ استور بزنید، متوجه می‌ شوید که هزاران هزار برنامه در سبک‌ ها و موضوعات مختلف در آن موجودند و کاربران گوشی ‌های هوشمند قادر به دانلود و استفاده از این برنامه‌ ها هستند. یکی از پر طرفدارترین انواع این برنامه ها، اپلیکیشن های تناسب اندام هستند. هر یک از این اپلیکیشن ها سعی دارند، با ارائه یک متد منحصر به فرد برای تمرین،‌ کاربر را با زحمت و وقت کمتری به نتیجه دلخواه برسانند. این اپلیکیشن ها معمولا شامل تمرین های مختلفی برای تمام اعضای بدن هستند که در سطوح ساده به سخت چیده شده اند و کاربر با انجام هر یک از یک آن ها وارد مراحل بعدی می گردد. اپلیکیشن های تناسب اندام بسیار خوبی وجود دارد که کاربران زیادی توسط آن ها توانسته اند به وزن و اندام ایده آل خود برسند. امروز نیز با یکی از بهترین نمونه های این نوع اپلیکیشن ها در خدمت شما هستیم. Adidas Training by Runtastic – Fitness Workouts عنوان اپلیکیشن تناسب اندام آدیداس، ارائه شده روی پلتفرم رانتستیک مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Runtastic توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. معمولا عاملی که باعث می شود خیلی ها ورزش را شروع کنند اما آن را رها کنند،‌ سختی زیاد آن در ابتدای کار است اما این برنامه با ارائه تمرینات ساده، کوتاه و کم در شروع کار شما را به هیچ وجه خسته یا دلسرد نمی کند. کافیست به این برنامه زمان داده و برنامه های آن را دنبال کنید تا به بدن رویایی خود برسید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Adidas Training by Runtastic – Fitness Workouts اندروید :

  • دارای انواع برنامه های تمرینی برای اهداف مختلف مثل دستیابی به شکم شش تکه، بازو های بزرگ،‌ تناسب اندام کلی و ….
  • نمایش حرکات و تمرینات به صورت فیلم، تا در انجام آن ها دچار اشتباه نشوید
  • امکان انجام تمرینات در همه جا،‌ بدون نیاز به تجهیزات یا مکان خاص
  • دارای انواع راهنمایی ها برای تغذیه،‌ کاهش وزن، رشد عضلات و ….
  • تمرین های مختلف از 7 تا 45 دقیقه که بر اساس تجربه و سابقه شما در تمرین ارائه می گردد
  • دارای بیش از 180 تمرین مختلف
  • امکان ساختن برنامه های تمرینی شخصی، با توجه به نیاز ها و اهدافی که از تمرین کردن دارید

اپلیکیشن Adidas Training by Runtastic – Fitness Workouts یک برنامه عالی و بسیار کاربردی برای تمامی کسانی است که وقت کافی برای رفتن به باشگاه ندارند و می خواهند از تمام زمان های مرده خود برای انجام ورزش و رسیدن به بدن ایده آل استفاده کنند. Adidas Training by Runtastic با بیش از 10.000.000 دانلود در گوگل پلی توانسته است امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران اندرویدی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه مود شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را به همراه نسخه اصلی از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 6.4

    • Your brand-new Feed is here! Show off your hard work every time you use our app—your workouts, including summaries, will be shown to your followers in the feed. Add photos and notes to make your activities stand out.
  • ویژگی های نسخه مود :

    Standalone Android Package; Android App Bundle Repacked (Split APKs Packer v4.4.0 by KirIif’): • Supported CPU architecture: armeabi-v7a, arm64-v8a, x86; • Supported Screen DPIs: lhdpi [120dpi], hdpi [240dpi], xhdpi [320dpi], xxhdpi [480dpi], xxxhdpi [640dpi]; • Languages: Multi Languages; Premium Subscription unlocked; Disabled / Removed unwanted Permissions Receivers and Services; Analytics / Crashlytics disabled.


دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران