جدیدترین نسخه Строительный калькулятор

دسته بندی:

[Building calculator v1.9.99.97 [Mod- اپلیکیشن ماشین حساب اختصاصی ساخت و ساز اندروید نسخه مود شده و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

تمامی مهندسین پیش از شروع به ساخت ساز های خود اقدام به انجام محاسباتی می کنند تا بتوانند میزان مصالح مصرفی و هزینه آن ها را تخمین بزنند. این محاسبات کمک می کند تا بودجه را به صورت حرفه ای سازماندهی نموده و از آن نهایت استفاده را برد. همین موضوع نیز بهانه ای شده است تا در این پست تصمیم به معرفی یک استارت اپ در این زمینه بگیریم. Building calculator عنوان یک ماشین حساب اختصاصی ساخت و ساز می باشد که توسط Will Maze برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از یک چندین ابزار گوناگون کمک می کند تا پیش از شروع به ساخت ساختمان های مورد علاقه خود بتوانید هر گونه مصالح، میزان اندازه و هزینه را اندازه گیری نمایید. یکی از دلایل محبوبیت بالای این نرم افزار گستردگی فوق العاده آن و تنوعش برای انجام محاسبات گوناگون می باشد که در میان آن ها می توان به محاسبه میزان بتن صفحات پایه، مقدار آرماتور و وزن آن ها، تعداد آجر برای دیوار های آجری و … اشاره نمود. برای آسان تر شدن سیستم محاسبات چندین واحد مختلف در اختیار شما عزیزان قرار دارد که متناسب با نیاز های تان قادر به بهره مندی از آن ها هستید. تمامی این حالت های محاسباتی در دسته بندی خاص خود قرار دارد و تنها با وارد کردن ابعاد یک جواب دقیق و هوشمند را دریافت می کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Building calculator اندروید :

  • انجام محاسبات حرفه ای ساخت و ساز ها با دقتی فوق العاده بالا
  • تخمین میزان هزینه و مصالح مورد نیاز برای داشتن یک سازه بسیار محکم و ایمن
  • قرار داشتن تمامی حالت های محاسباتی در دسته بندی خاص خود
  • پشتیبانی از چندین واحد گوناگون برای دریافت پاسخ ها با واحد های دلخواه
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Building calculator با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود تنوانسته است تا با نیم میلیون دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغاتش را از دیتابیس عظیم وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید. این برنامه به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده که هم اکنون جدیدترین نسخه اش پیش روی شما قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 1.9.99.97

    • 1. Added tool - "Compass".
    • 2. Added tool - "Flashlight".
    • 3. A panel for quick access to tools has appeared on the main screen. The display of the toolbar can be configured on the application settings screen.
  • ویژگی های نسخه مود :

    حذف تبلیغات؛ مجوزهای ناخواسته گیرندگان ارائه دهندگان خدمات حذف شد؛ گرافیک بهینه و زیپ شده و منابع پاک شده برای بار گزاری سریع تر برنامه؛ مجوزهای تبلیغات / خدمات / ارائه دهندگان از Android.manifest حذف شدند ؛ پیوندهای تبلیغات حذف شده و روش های فراخوانی باطل می شوند. نمای طرح بندی تبلیغات غیرفعال شده است. بررسی بسته نصب فروشگاه Google Play غیرفعال شده است. کد اشکال زدایی حذف شد ؛ تبلیغات منو تمیز شد ؛ حذف برچسب های پیش فرض .source نام فایل های جاوا مربوطه. Analytics / Crashlytics / Firebase غیرفعال شده است. زبانها: چند زبان کامل ؛ CPU ها: معماری جهانی ؛ DPI های صفحه: 120dpi ، 160dpi ، 240dpi ، 320dpi ، 480dpi ، 640dpi ؛ امضای بسته اصلی تغییر کرد ؛


دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

نسخه جدید و آخر HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران