دانلود جدیدترین نسخه Partymasters

دسته بندی:

Partymasters – Fun Idle Game v1.3.8 Mod – بازی آرکید هیجان انگیز ستاره موسیقی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Partymasters – Fun Idle Game یک بازی آرکید – کلیکر هیجان انگیز و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Playgendary برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش پیش روی شما قرار دارد. استودیوی سازنده این بازی، بازیهای دیگری نیز قبلا معرفی کرده بود که از ان ها می توان به مواردی چون Pinatamasters و Racemasters – Сlash of Сars و Kick the Buddy و Tomb of the Mask و Polysphere و Tank Stars اشاره کرد و همگی با استقبال خوبی روبرو گردیده اند. با نصب این بازی برروی دستگاه اندرویدی تان قادرید یک بازی تفننی جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا و بامزه را تجربه کنید که در آن می توانید در پارتی های مختلف شرکت کرده و تبدیل به یک ستاره موسیقی آر اند بی شوید! ‏قدم در دنیای پارتی بازها بگذارید، انرژی بدهید و انرژی بگیرید، پول در بیاورید و اصلا با طرفدارهای تان پارتی بگیرید! مثل لو وین لباس بپوشید و مثل لو وین رفتار کنید! وقت آن است که بهترین پارتی های دنیا را بگیرید! در این بازی شما به عنوان یک بازیکن قادرید با کلیک های پشت سر هم به کسب درآمد بپردازید و تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا به ستاره موسیقی تبدیل شوید. اگر از افرادی هستید که دوست دارید در یک محیط شاد برای ساعت ها سرگرم باشید و از موسیقی فوق العاده لذت ببرید بدون شک بازی Partymasters – Fun Idle Game نظرتان را جلب می کند.

بازی Partymasters – Fun Idle Game تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند. از ویژگی های بازی می توان به موارد چون حضور 40 کارکتر شگفت انگیز، رقص های منحصر به فرد برای شخصیت ها، در دسترس بودن بوسترهای مختلف برای کسب درآمد زیادتر، طراحی فوق العاده و به طور کلی ساخت خوبش اشاره کرد. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دریافت بکنید. در آخر این موضوع نیز ذکر می شود که هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما روی چندین گوشی تست شده و بدون مشکل نصب و اجرا گردیده است.



  • تغییرات نسخه 1.3.8

    • We are ready to make your game experience even greater! Bugs are fixed and game performance is optimized. Enjoy!
    • Our team reads all reviews and always tries to make the game better. Please leave us some feedback if you love what we do and feel free to suggest any improvements.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران