نسخه جدید و آخر Zombie Towers برای اندروید

دسته بندی:

Zombie Towers v13.0.29 Mod – بازی تفننی و استراتژیکی “برج های دفاعی علیه زامبی ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (افزایش سکه و الماس به جای کاهش) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Zombie Towers – برج های دفاعی علیه زامبی ها یکی دیگر از بازی های ساده اما خوش ساخت استودیوی Edenap است که در سبک تفننی ساخته و عرضه شده است. این استودیو که در کشور اسلوونی مستقر شده پیش از این هم بازی های مشابهی در سبک تفننی عرضه کرده بود. یکی از مهم ترین مشخصه های اصلی بازی های Edenap سبک و سیاق طراحی های فانتزی آن ها است که می توان در تمام آثار منتشر شده توسط این شرکت بازی سازی این رویکرد در طراحی بازی ها را دید. مثل همیشه این بار هم تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی دیگر در سطح وب کنیم و آخرین نسخه آن را در کنار یک نسخه مود شده برای شما عزیزان فراهم سازی کنیم. بازی برج های دفاعی علیه زامبی ها یک بازی ساده و فانتزی است که در قالب یک بازی استراتژیکی از دسته بازی های تفننی و کژوآل منتشر شده است. در این بازی شاهد ویژگی های جالبی هستیم که ترکیبی خوب از بازی های مشابه در همین سبک است. همانطور که حدس زدنش نیز سخت نیست، بازی Zombie Towers در سبک بازی های برج دفاعی ساخته شده است. اما تفاوت هایی در این بازی وجود دارد که در ادامه آن ها را به طور خلاصه بازگو می کنیم.

اولین تفاوت Zombie Towers با اغلب بازی های مشابه ماهیت گیم پلی آن است. در حالی که تقریباً اکثر بازی های عرضه شده در سبک برج دفاعی طوری طراحی شده اند تا بازیکنان بتوانند مسیرهای مختلفی که به یک نقطه مشخص منتهی می شود را پوشش بدهند، در بازی Zombie Towers شما در نقش گروهی از معدود بازماندگانی هستید که از آخرالزمان زامبی ها جان سالم به در برده اند. در حالی که هجوم زامبی ها لحظه به لحظه بیشتر می شود و نسل بشر در حال انقراض است، شما تصمیم می گیرید تا همراه با دیگر بازماندگان یک پایگاه و یک قلعه بسازید و با تمام توان از آن در برابر هجوم زامبی ها دفاع کنید. برخلاف اکثر بازی های هم رده در سبک Tower Defense بازی Zombie Towers طوری طراحی شده که در آن پایگاه شما در وسط قرار گرفته و زامبی ها از اطراف به سمت شما حمله می کنند. در قلعه شما جایگاه هایی مشخص شده اند که با ضربه زدن روی آن ها یک برج دفاعی سطح یک در آن جایگاه ساخته می شود و بعد از چند ثانیه به بهره برداری می رسد. سطوح برج ها در کنارشان نوشته شده است. برای ارتقاء سطح برج های دفاعی کافیست دو برج هم سطح را با یکدیگر ادغام کنید تا یک برج ارتقاء یافته ایجاد شود. برای مثال اگر دو برج سطح 2 را به یکدیگر ادغام کنید، یک برج سطح 3 خواهید داشت. این به استراتژی و مدیریت شما در طول هر مرحله بستگی دارد که آیا منابع و جایگاه های خود را برای ارتقاء کدام برج ها استفاده کنید. مسلماً هر برجی که سطح بالاتری داشته باشد قدرت تخریب بیشتر و قدرت دفاعی بیشتری هم دارد. بازی برج های دفاعی علیه زامبی ها اگرچه ساختار و طراحی های ساده ای دارد اما می تواند جذاب، مهیج و حتی چالش برانگیز هم باشد. اگر می خواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی یا تصاویر اسکرین شات آن بی اندازید و سپس برای دریافت آن به دانلودباکس اپلیکیشن برتر مراجعه کنید.

نکته: در نسخه مود ابتدا باید مقدار سکه ها یا الماس های شما به حد نصاب برای اولین خرید یا ارتقاء برسد. بعد از آن می بینید که به جای کم شدن مقدار سکه یا الماس به همان مقدار به آن ها اضافه می شود.



  • تغییرات نسخه 13.0.29

    • Bug fixes and improvements
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران