آخرین نسخه ــ آرکید + تفننی Bouncemasters

دسته بندی:

Bouncemasters v1.4.4 Mod – بازی آرکید و تفننی “استادان پرش” برای دستگاه های اندروید نسخه معمولی نسخه مود (افزایش سکه و الماس به جای کاهش) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Bouncemasters – استادان پرش عنوانی جالب، سرگرم کننده و فانتزی از شرکت بازی سازی Playgendary در سبک آرکید و تفننی می باشد. این بازی به صورت کاملاً رایگان در دسترس کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است اما دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای می باشد. استودیوی آلمانی Playgendary به ساخت و انتشار بازی های خلاقانه و فانتزی شهرت زیادی پیدا کرده است. این شرکت تا کنون چندین بازی مختلف منتشر کرده است که طراحی های کلی همگی آن ها تقریباً به یک سبک می باشند. برخی از معروف ترین بازی های این توسعه دهنده بازی هایی مثل Happy Racing ، Pinatamasters ، Partymasters ، Racemasters ، Tank Stars ، Polysphere و احتمالاً از همه آن ها محبوب تر سری بازی های Kick the Buddy است که همگی آن ها را قبلاً در اپلیکیشن برتر معرفی و عرضه کرده بودیم و این بار نیز تصمیم داریم تا یک بار دیگر و به درخواست شما یک بازی جذاب و مهیج دیگر از این توسعه دهنده را تهیه، بررسی و معرفی نماییم و آخرین ورژن رسمی آن را به همراه نسخه مود شده انحصاری اش برای دانلود به صورت رایگان منتشر کنیم. Bouncemasters یک بازی سرگرم کننده در سبک آرکید می باشد که ملاک اصلی آن سبک رکوردهای بهتر در هر مرحله می باشد و به همین خاطر این بازی از دسته بازی های رکوردزنی به حساب می رود. نقش اصلی بازی Bouncemasters یک پنگوئن است که بهترین دوست صمیمی اش یک خرس قطبی می باشد. این پنگوئن یک روز در حال تماشای دوردست ها با دوربین خود است که یک پنگوئن ماده را دیده و یک دل نه صد دل عاشقش می شود! از شروع همان لحظه، تمام هدف این پنگوئن رسیدن به معشوقه اش است!

در بازی Bouncemasters شما باید به این پنگوئن کمک کنید تا هرچه سریع تر به عشقش برسد! برای این کار او از دوست صمیمی اش یعنی خرس قطبی کمک می گیرد تا او را با پرتاب کردن به سمت نقطه مشخص شده، به هدف نزدیک تر کند. اما این پرتاب ها نکات مهمی دارند و هرچه حرفه ای تر انجام شوند فاصله بیشتری طی خواهد شد. به جز این مورد، پنگوئن قهرمان داستان ما باید از موانع زیادی در طول مسیر عبور کند که همگی این ها وظیفه شما در طول بازی است. شاید در اولین نگاه فاصله ای که این پنگوئن باید طی کند چیز خیلی کمی است اما در طول بازی شما باید هزاران کیلیومتر مسیر را دنبال کنید تا این پنگوئن را به نقطه مورد نظر برسانید. در طول مراحل بازی شما به مناطق متنوعی رفته و فصول گوناگونی را تجربه خواهید کرد. بازی Bouncemasters خیلی ساده و انجام آن هیچ پیچیدگی ندارد و به همین خاطر این بازی می تواند برای هر سن و سالی مناسب باشد. نحوه انجام بازی در دو بخش اصلی خلاصه می شود. بخش اول، بخش Launch یا پرتاب که در آن باید با دو بار لمس روی صفحه (لمس اول برای افتادن پنگوئن در مسیر ضربه و لمس دوم خود ضربه) سعی کنید تا پنگوئن را با نهایت قدرت به جلو پرتاب کنید. اگر پرتاب های قوی و دقیقی داشته باشید ااین پنگوئن حتی ممکن است از جو زمین نیز خارج شود! بخش دوم بازی نیز به عبور از موانع و تلاش برای طولانی تر کردن این پرتاب مربوط می شود که برای این کار هم باید درست در زمان بندی ها و مکان صحیح روی صفحه ضربه بزنید تا پنگوئن با بوسترهای مختلف حرکت خود به سمت جلو را ادامه دهد. Bouncemasters را می توانید به صورت تست شده و رایگان در دو نسخه معمولی یا مود شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید. Bouncemasters نه تنها یکی از برترین عناوین آرکید، بلکه یکی از پر مخاطب ترین بازی های اندرویدی با بیش از 50 میلیون دانلود در گوگل پلی می باشد!

نکات مهم :

به منظور عدم نمایش تبلیغات، توصیه می کنیم بازی را فقط به صورت آفلاین اجرا کنید. ویژگی نسخه مود «افزایش سکه و الماس به جای کاهش» می باشد. توجه کنید که در ابتدای بازی موجودی این دو مورد نزدیک به 0 می باشد. سکه ها خیلی زود زیاد می شوند اما برای اینکه الماس های خود را زیاد کنید ابتدا باید چند مرحله انجام دهید تا با جمع آوری الماس ها در بین مراحل تعداد آن ها به حد نصاب برای خریدن ارزان ترین آیتم برسد. سپس با خرید اولین آیتم می توانید الماس های خود را نیز به صورت تصاعدی افزایش دهید.



  • تغییرات نسخه 1.4.4

    • We are ready to make your game experience even greater! Bugs are fixed and game performance is optimized. Enjoy!
    • Our team reads all reviews and always tries to make the game better. Please leave us some feedback if you love what we do and feel free to suggest any improvements.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران