دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Top Speed

دسته بندی:

Top Speed: Drag & Fast Racing v1.38.3 Mod – بازی درگ فوق العاده زیبا و کم نظیر سرعت بی نهایت اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت و باز بودن ماشین ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Top Speed: Drag & Fast Racing – سرعت بی نهایت (تاپ اسپید) : درگ و مسابقات سریع یکی از محبوب ترین، گرافیکی ترین و سرگرم کننده ترین بازی های ماشین سواری از نوع درگ از استودیوی مطرح T-Bull برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان منتشر شده و هم اکنون جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی تان قرار دارد! در این بازی شما می توانید از میان 100 ماشین مختلف به دلخواه یکی را انتخاب کنید و وارد مسابقات مافیایی شوید! آیا تا به امروز شده که بخواهید در مسابقات زیر زمینی در برابر خلافکار های مافیا مسابقه دهید و ماشین های لوکسِ با کلاس را برانید و به همه نشان دهید چه کسی بهترین است؟! پس یا علی بگویید و پشت فرمان بنشینید و آماده باشید که با فشار دادن دکمه نیتروژن از نفس بیفتید! امکان سفارشی سازی ماشین ها نیز در بازی فراهم شده است ؛ به گونه ای که می توانید خودروی خود را هر طور که دوست دارید تقویت و طراحی کنید، قدرت موتور را بالا ببرید، دنده و نیترو را تقویت کنید و در صورت تمایل روی آسفالت ها نقاشی هم بکشید! رانندگی شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می پذیرد و صدای زوزه اگزور ماشین ها هیجانی بی نظیر را به شما القا خواهند نمود! اگر از علاقه مندان به بازیهای سبک درگ هستید بدون شک بازی Top Speed: Drag & Fast Racing نسبت به حجم کمتر از 100 مگابایتی اش ارزش دانلود را دارد و ان را به شما پیشنهاد می دهیم و به هیچ وجه از ان نگذرید.

برخی از ویژگی های بازی درگ Top Speed: Drag & Fast Racing اندروید:

  • انتخاب از میان 100 اتومبیل خاص و شیک برای رانندگی
  • امکان تیونینگ ماشین ها برای نمایش دادن خلاقیت خودتان
  • رانندگی در انواع مکان ها و محیط های مختلف شهری
  • مسابقه با پلیس، ماشین های دیگر و یا ناو هواپیمابر
  • انواع حالت های مختلف بازی برای انتخاب و سرگرم شدن
  • گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و طراحی سه بعدی بی نظیر
  • بروزرسانی های منظم با اضافه شدن ویژگی های جدید به بازی

بازی Top Speed: Drag & Fast Racing با میلیون ها دانلود توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را از آن خودش نماید که این امتیاز بر اساس میانگین امتیازهایی که توسط 800.000 نفری که بازی را نصب کرده و به ان امتیاز داده اند بدست آمده و با این شرایط این امتیاز تحت هیچ شرایطی اتفاقی نیست. شما می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ی بازی معرفی شده را به همراه نسخه مود به صورت رایگان و با لینک مستقیم از اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. اپلیکیشن برتر به عنوان بروزترین مرجع اندروید، همیشه بروزرسانی های این بازی را همزمان با انتشار عرضه می کند و برای دریافت آپدیت اش قادرید همیشه به همین صفحه مراجعه کنید.



  • تغییرات نسخه 1.38.3

    • تغییراتی در دسترس نیست
  • ویژگی های نسخه مود :

    Unlimited Gold Unlimited Fuel Unlimited Silver Unlimited Resources Premium Unlocked


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران