دانلود برنامه ــ تقویم و یادآور Buy Me a Pie!

دسته بندی:

[Shopping List – Buy Me a Pie v3.5.30 [Pro – اپلیکیشن تهیه لیست خرید مواد غذایی اندروید نسخه حرفه ای و کامل به ارزش 24.99 دلار برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان

هر انسانی در هر روز به میزان خاصی از مواد غذایی تغذیه می کند؛ به طور معمول خرید مواد غذایی خانواده بر عهده یکی از اعضا می باشد و در هر روز باید مواد مورد نیاز را تهیه نماید. شاید برای تمامی ما پیش امده است که در هنگام خرید، برخی از مواد مورد نیاز را فراموش کرده ایم و بالاجبار بار دیگر به فروشگاه باز گشته ایم! یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از چنین فراموشی هایی ایجاد یک لیست از مواد مورد نیاز می باشد. Shopping List – Buy Me a Pie Pro عنوان یک اپلیکیشن تهیه لیست خرید مواد غذایی می باشد که توسط OOO Kupi baton برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از یک محیط ساده کمک می کند تا بتوانید به راحتی لیست خرید خود را ایجاد کنید و در هر زمانی به آن دسترسی داشته باشید. از جمله قابلیت های محبوب موجود در این اپ، توانایی ایجاد لیست خرید برای هر فروشگاه به صورت جداگانه می باشد که اجازه می دهد هر ماده غذایی را تفکیک کنیم و در هنگام مراجعه به فروشگاه ها هیچ گاه سردرگم نشویم. لیست ایجاد شده در هر زمان و مکانی قابلیت بروز رسانی را دارا می باشد و هر کسی در دیگر پلت فرم ها می تواند آن ها را برای شما تغییر دهد تا بدون نیاز به بر قراری تماس تلفنی بدانید که چه چیزی به لیست اضافه و یا کم شده است. برای نوشتن لیست نیازی به وارد کردن کامل نام مواد غذایی نیست و سیستم پیش بینی کلمات مواد مورد نیاز را به راحتی حدس می زند. تعداد مورد نیاز خود را در هر ماده تعیین کنید و بدانید که دقیقا به چه میزان از مواد غذایی نیاز دارید.

اپلیکیشن Shopping List – Buy Me a Pie با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگونش توانسته است تا با پرداخت درون شبکه 24.99 دلاری خود امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از لینک های مستقیم وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.5.30

    • Bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود برنامه ــ تقویم و یادآور  Persian Calendar

دانلود برنامه ــ تقویم و یادآور Persian Calendar

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران