دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Liv Dark

دسته بندی:

Liv Dark – Poweramp v3 Skin v1.6.0 – اپلیکیشن پوسته گرادینت موزیک پلیر پاور ای ام پی اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

Liv Dark – Poweramp v3 Skin عنوان یک پوسته فوق العاده جذاب و گرادینت برای موزیک پلیر پاور ای ام پی می باشد که توسط giannisgx89 توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. پلیر ها جزو پر استفاده ترین استارت اپ هایی هستند که ما در هر روز آن ها را چندین و چند بار اجرا کرده و به کمکشان فایل های مورد علاقه خود را اجرا می کنیم. گرچه پلیر ها همیشه و در هر بازه زمانی مورد توجه کاربران بوده اند، اما گاها شاهد کم لطفی هایی از طرف توسعه دهندگان هستیم، زیرا تلاش خود را برای ارائه تم های متنوع برای این دسته از استارت اپ ها نمی کنند! همین موضوع باعث می شود که کاربران زیادی پس از گذشت مدتی استفاده از یک پخش کننده از محیطش خسته شده و به سراغ یک پخش کننده دیگر برود. گرچه باید بگوییم که تمامی توسعه دهندگان بدین صورت عمل نکرده و گاها دیده می شود که برخی از آن ها توجه ویژه ای رابط کاربری نرم افزار های شان دارند. یکی از بهترین پخش کننده های صوتی سیستم عامل اندروید پاور ای ام پی می باشد که آن را در پست های گذشته به صورت کامل معرفی کرده ایم. محبوبیت این موزیک پلیر به قدری زیاد است که بار ها و بار ها دیده شده است که توسعه دهندگان استارت اپ های شخصی سازی، اقدام به ساخت اپ های جانبی برای آن کرده اند! به همین منظور وب سایت اپلیکیشن برتر نیز در این پست تصمیم به معرفی یک پوسته فوق العاده برای این پخش کننده صوتی اندروید گرفته است. استارت اپ Liv Dark – Poweramp v3 Skin دقیقا همان پوسته ای است که از آن سخن می گوییم. این اسکین با داشتن یک طراحی فوق العاده همراه با رنگ هایی مجذوب کننده زیبایی UI پاور ای ام پی را افزایش داده و باعث می شود که هیچگاه از این پلیر خسته نشوید!

Liv Dark – Poweramp v3 Skin پوسته ای خاص همراه با طراحی گرادینت

همان گونه که در توضیحات فوق نیز به این مسئله اشاره کردیم، از نقاط قوت اسکین Liv Dark – Poweramp v3 Skin طراحی خاص گرادینت و در عین حال مینیمالیستی آن می باشد. رنگ ها به گونه ای با یکدیگر تلفیق شده اند که شما را ساعت ها مجذوب خود می کنند و به نوعی وادار تان می سازند که از این موزیک پلیر در هر زمان و مکانی استفاده کنید. پس از نصب شاهد تغییرات مختلف در پخش کننده صوتی خود خواهید شد که این موضوع یک امر طبیعی بوده و شما را شگفت زده می کند.

به کار گیری جزئیات و تنوع بالای طرح ها!

نکته ای که باعث خاص تر شدن پوسته Liv Dark – Poweramp v3 Skin در بین دیگر رقبایش می شود، وجود جزئیات بسیار بالا و فوق العاده طرح ها می باشد! گرچه شما عزیزان تنها یک پوسته را نصب می کنید، اما همانند تم ها می توانید آیکون های نمایش داده شده را به دلخواه تان انتخاب نموده و یا اینکه تغییراتی در نوع نمایش لیست ها ایجاد کنید. بیش از 63 رنگ گرادینت در دسترسی همه کاربران قرار دارد که می توانید آن ها را جایگزید رنگ های سالید نمایید.

دسترسی به مجموعه ای از فونت ها

کاربران Liv Dark – Poweramp v3 Skin نه تنها می توانند تغییرات مختلفی را در جزئیات نمایش داده شده ایجاد کنند، بلکه قادر به ایجاد تغییرات در فونت ها نیز خواهند بود. همراه با تمامی جزئیاتی که در توضیحات فوق به آن ها اشاره کردیم، بیش از 16 فونت زیبا در دل این پوسته تعبیه شده است که برای بهره مندی از آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Liv Dark – Poweramp v3 Skin اندروید :

  • طراحی فوق العاده خاص و جذاب برای تغییر رابط کاربری موزیک پلیر پاور ای ام پی
  • دسترسی داشتن به بیش از 63 رنگ گرادینت
  • مجموعه ای از 17 رنگ و 19 پس زمینه سالید
  • گزینه ای برای ایجاد تغییرات در آیکون ها و تعویض شان
  • 16 فونت زیبا برای ایجاد تغییرات متناسب با سلیقه تان
  • گوشه های کاملا داینامیک
  • ایجاد تغییرات در دکمه های Play و pause

اپلیکیشن Liv Dark – Poweramp v3 Skin با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار منتشر و امتیاز 4.9 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این پوسته زیبا را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.6.0

    • New disco and plum gradients
    • Fixed frozen berry and retrowave accents
    • Improved translations
    • Misc ui fixes and improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران