دانلود Scary Neighbour - بازی تفننی سرگرم کننده و جالب همسایه ترسناک" اندروید مود

دسته بندی:

Scary Neighbour v0.4.1 Mod – بازی تفننی هیجان انگیز “همسایه ترسناک” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Scary Neighbour – همسایه ترسناک عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده از استودیوی ABI Global LTD در سبک کژوآل (Casual) و تفننی است که به شکل کاملاً رایگان در گوگل پلی عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر مثل همیشه و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرنی اقدام به عرضه یک بازی دیگر به صورت تست شده و رایگان کرده و آخرین نسخه آن را به همراه یک نسخه مود شده تدارک دیده است. بازی Scary Neighbour با اقتباس از سری بازی های محبوب و بسیار جذاب همسایه جهنمی (Neighbours From Hell) ساخته شده و در قالب یک بازی تفننی رایگان برای اندروید عرضه شده است. این بازی نه تنها در بخش نام گذاری، حتی در بخش شخصیت پردازی ها نیز کاملاً از روی سری بازی های همسایه جهنمی الگوبرداری شده است. بنابراین باید گفت اگر قبلاً با این بازی محبوب و دوست داشتنی آشنا باشید، خیلی زود متوجه شباهت زیاد Scary Neighbour با Neighbours From Hell خواهید شد. بازی همسایه ترسناک با المان هایی جالب و سرگرم کننده عرضه شده است و سبک گیم پلی ایده برداری شده آن از بازی محبوب همسایه جهنمی باعث شده تا این بازی بسیار محبوب باشد. در ادامه به معرفی و بررسی کلی این بازی می پردازیم. پس اگر از طرفداران این سبک از بازی ها هستید با اپلیکیشن برتر در ادامه همراه باشید.

Scary Neighbour ماجرای شوخی های یک پسربچه با همسایه بداخلاقش است. شما در این بازی در نقش یک پسربچه بازیگوش هستید که می خواهد همسایه بداخلاقش را که مردی عصبانی و خشن است اذیت کند. کار شما نفوذ بی سر و صدا به خانه همسایه است که اگر متوجه حضور شما شود با چهره ترسناک و رفتار خشن حسابی شما را تنبیه خواهد کرد! اولویت شما در مرحله اول این است که در دید همسایه قرار نگیرید و برای این باید سعی کنید هیچوقت در رو به روی او نباشید. برای این کار باید خیلی سریع جا به جا شده و به نقطه ای حرکت کنید که همسایه شما را نبیند. در مرحله بعدی شما باید با خرابکاری و تله گذاری در بخش های مختلف خانه حسابی همسایه بداخلاق خود را اذیت کنید. مثلاً باید داخل باکس پست تله موش بگذارید یا کاری کنید که همسایه را برق بگیرد! در هر مرحله از بازی یک شوخی خاص مورد نظر است و شما با انجام موفقیت آمیز آن شوخی می توانید به مرحله بعد بروید. در ابتدای بازی می توانید با کمک بخش آموزشی بازی نحوه انجام آن را یاد بگیرید. با گذراندن هر مرحله می توانید پول به دست بیاورد و با این پول ها اقدام به شخصی سازی و خرید آیتم های گوناگون از فروشگاه بازی کنید. بازی Scary Neighbour با ساختاری مناسب و گیم پلی سرگرم کننده ای که دارد می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. گرافیک فانتزی و مدل سازی های سه بعدی بازی هم به نوبه خود قابل تحسین هستند. اگر می خواهید که این همسایه بداخلاق و نگون بخت را اذیت کنید و حسابی سرگرم شوید، همین حالا از بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه این بازی را به شکل رایگان و تست شده به شکل معمولی یا مود شده دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با سبک و سیاق بازی هم می توانید ویدئوی تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید و سپس از لینک های مستقیم اقدام به دانلود بازی کنید.



  • تغییرات نسخه 0.4.1

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران