دانلود ــ آرکید + تفننی Mow My Lawn

دسته بندی:

Mow My Lawn – Cutting Grass Mod – بازی آرکید محبوب کوتاه کردن چمن اندروید نسخه معمولی نسخه مود (حذف همه تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mow My Lawn – Cutting Grass نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی CASUAL AZUR GAMES برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی CASUAL AZUR GAMES در سالیان اخیر یکی از پر کار ترین استودیو های بازی سازی مارکت اندروید بوده است و بازی های فوق العاده ای مثل Stack Ball – Blast through platforms ، Western Sniper – Wild West FPS Shooter ، Worms Zone .io – Voracious Snake ، Hit Master 3D: Knife Assassin ، Idle Frenzied Hospital Tycoon ، How to Loot 2 – Hero Rescue & Pin Pull و بسیاری بازی های دیگر را در ژانر های مختلف برای گیمر ها منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی منحصر به فردی و موفقی را به خودش اختصاص داده است. Mow My Lawn – Cutting Grass هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که مورد توجه گیمر ها قرار گرفته و فقط در مارکت اندروید بیش از 5.000.000 بار دانلود شده است. مطمئناً چنین استقبال استثنایی ای اتفاقی نیست و نشان دهنده این است که این بازی در آنچه که وعده اش را می دهد موفق بوده. Mow My Lawn – Cutting Grass خودش را در ژانر آرکید معرفی می کند، اما اساساً این بازی یک بازی شبیه سازی کوتاه کردن چمن است. بازی شما را در نقش فردی که کارش کوتاه کردن چمن است قرار می دهد و از شما می خواهد که به همسایگان تان کمک کنید تا چمن هایشان را کوتاه کنند. بنابراین اگر شما هم به ضرب المثل “همسایه نزدیک، بهتر از برادر دور است” اعتقاد دارید و قصد دارید به همسایه هایتان کمک کنید چمن هایشان را کوتاه کنند، Mow My Lawn – Cutting Grass یک بازی ایده آل برای شماست!

باید اعتراف کرد که Mow My Lawn – Cutting Grass یک بازی عجیب و غریب است و ممکن است در نگاه اول سرگرم کننده و جذاب به نظر نرسد. اما حقیقت ماجرا این است که بازی های شبیه سازی معمولاً بازی های عجیب و غریبی هستند. با این وجود، بازی های این ژانر در دهه های اخیر توانسته اند با همین عجیب و غریب بودنشان موفقیت های زیادی هم کسب کنند. تعداد دانلود قابل توجه این بازی در مارکت اندروید هم مهر تاییدی بر همین ادعاست. Mow My Lawn – Cutting Grass بازی ای است که به جز کوتاه کردن چمن ها چیز دیگری برای ارائه کردن ندارد و تمام گیم پلی بازی به همین یک کار خلاصه شده است. اما نباید فراموش کنیم که ما در مورد یک بازی موبایلی صحبت می کنیم، نه یک بازی کنسولی. بازی های موبایلی، مثل این بازی، بیشتر برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرم شدن و وقت گذراندن طراحی می شوند که هدف اصلی این بازی هم دقیقاً همین بوده است. وقتی که در طول روز بیکار شدید و خودتان را روی مبل پذیرایی پیدا کردید، می توانید به جای خیره شدن به در و دیوار و سقف پذیرایی، این بازی در دستگاه موبایل تان اجرا کنید و با چمن زنی اوقات فراغت تان را پر کنید و روی مبل ریلکس کنید. البته Mow My Lawn – Cutting Grass چالش هایی هم به شما ارائه می کند که بازی به مسیر خسته کننده بودن وارد نشود. به طور مثال، شما می توانید در بازی پول به دست بیاورید و برای کاراکتر تان لباس های مختلف و یا چمن زن جدید آنلاک و خریداری کنید. همچنین باید گفت، این بازی دارای یک فضای گرافیکی زیبا و چشم نواز هم می باشد و در طراحی هنری آن از ترکیب رنگ های شاد و دلپذیر استفاده شده است که قطعاً تجربه شما از این بازی را به یک تجربه لذت بخش تبدیل خواهد کرد. در مجموع باید گفت، این بازی یکی از بازی های خوب و پرطرفدار مارکت اندروید است که از گیم پلی ساده ای استفاده می کند و تجربه ریلکس کننده و رضایت بخشی را ارائه می دهد و به همین دلیل هم ما قطعاً آن را پیشنهاد می کنیم. Mow My Lawn – Cutting Grass امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران