جدیدترین نسخه Polysphere

دسته بندی:

Polysphere v1.5.7 Mod– بازی آرکید جذاب و سرگرم کننده پولیسفر اندروید‌ نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Polysphere – پولیسفر یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک آرکید است که توسط استودیوی Playgendary Limited طراحی و ساخته شده است و در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. اپلیکیشن برتر مانند همیشه این بازی زیبا را به صورت کاملا رایگان و به درخواست شما عزیزان در سایت قرار داده است تا بتوانید لذت تجربه یک بازی سرگرم کننده را تجربه کنید. Polysphere یک بازی فوق العاده سرگرم کننده و زیبا است، بازی ای که مطمئنا آن قدر از حل کردن پازل هایش لذت می برید که معتادش می شوید! شما باید در Polysphere از زاویه دید درست به تصویر نگاه کنید و ان را بچرخانید تا در نهایت تصویر درست و نهایی را ببینید! اگر گیمر و خوره بازی باشید حتما مشابه این پازل ها را در سری بازی های معروف Middle earth دیده اید! نسخه دوم این بازی یعنی Middle earth: shadow of war چنین معماهایی را در دل خود جا داده است که البته حل آن ها ضروری نبود. پولیسفر علاوه بر این که شما را سرگرم می کند، درس زندگی هم می دهد! این که باید همیشه از زاویه درست به مسائل نگاه کنیم تا در نهایت تصویر نهایی و درست در مقابل چشمانمان تشکیل شود و از آن لذت ببریم! گرافیک بازی زیباست و پازل ها به خوبی طراحی شده اند. نباید فراموش کنید که گرافیک بازی سه بعدی هست که همین مورد به زیبایی آن نیز بسیار می افزاید. موسیقی آرامش بخش و شنیدنی ای هم در پس زمینه پخش می شود که حل پازل ها را بسیار لذت بخش تر می کند. در مورد گیم پلی هم نمی توان صحبت کرد زیرا چنین بازی ای طبیعتا گیم پلی خاصی ندارد که بخواهیم آن را مورد نقد قرار بدهیم. پازل های بازی متعدد و متنوع هستند تا باعث خستگی شما نشوند و تصویر های مختلف را جلوی چشمانتان تشکیل بدهند.

نکته فوق العاده در مورد Polysphere تعداد دانلود آن است! 50 میلیون دانلود عدد کمی نیست و نشان دهنده کیفیت بالای بازی است. استودیوی سازنده این بازی یعنی Playgendary Limited بازی های دیگری هم ساخته که همگی توانسته اند امتیاز خوبی در گوگل پلی بدست بیاورند. البته که نباید فراموش کنید Polysphere دارای پرداخت درون برنامه ای است و بعد از حل کردن چند پازل باید هزینه ای پرداخت کنید تا پازل های بعدی باز شوند اما نگران نباشید! اپلیکیشن برتر نسخه مود این بازی را در اختیارتان قرار داده است که با دانلود آن می توانید از تمام مرحله های بازی لذت ببرید و نگرانی ای نداشته باشید. اگر بخواهیم نگاهی کلی به Polysphere داشته باشیم باید بگوییم که با یک بازی عالی و درجه یک مواجه هستیم. بازی ای که علی رغم حجم کمش محتوای زیادی دارد و شما را برای مدت نسبتا طولانی ای سرگرم می کند. پس اگر دنبال یک بازی کم حجم و در عین حال با کیفیت هستید پولیسفر می تواند بهترین انتخاب باشد. بازی را به همراه نسخه مود از سایت ما دانلود کنید و در دنیایی از پازل های زیبا و رنگارنگ غرق شوید! بازی Polysphere هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است و بیش از 5 میلیون بار توسط کابران اندرویدی در سراسر جهان دریافت شده و جز محبوب ترین و پر دانلودترین بازی های دسته بندی آرکید به شما می رود که تعداد دریافت فوق العاده ای را به ثبت رسانده است. ما در اپلیکیشن برتر آخرین و جدید ترین ورژن عرضه شده آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را تنها با یک کلیک دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.5.7

    • We are ready to make your game experience even greater! Bugs are fixed and game performance is optimized. Enjoy!
    • Our team reads all reviews and always tries to make the game better. Please leave us some feedback if you love what we do and feel free to suggest any improvements.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران