دانلود نسخه جدید و آخر Paper Plane Planet

دسته بندی:

Paper Plane Planet v1.109 Mod – بازی آرکید مهیج دنیای هواپیمای کاغذی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Paper Plane Planet – دنیای هواپیمای کاغذی عنوان یک بازی سبک آرکید است که توسط استودیو بازی سازی OHM Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این هم بازی های موفق دیگری را برای گیمر ها ارائه کرده و اکنون با بهره‌ گیری از یک گیم پلی جذاب توانسته در زمره بازی های محبوب و پرطرفدار مارکت اندروید قرار بگیرد. بدون اغراق می توان گفت Paper Plane Planet یکی از بهترین های سبک آرکید است و قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد! این بازی شاید برای خیلی ها یادآور خاطرات نوستالژیک و شیرین دوران کودکی باشد. دورانی که همه سرگرمی ها ساده بود و در بازی هایی مثل سنگ، کاغذ، قیچی و یا مار و پله و یا بادبادک هوا کردن و همچنین ساخت کشتی ها و هواپیما های کاغذی خلاصه می شد! Paper Plane Planet در واقع شبیه سازی از هواپیما های کاغذی آن روز هاست و شما را به سرزمینی می برد که در آن قادر خواهید بود هواپیمای کاغذی خود را برای مدت ها در آسمان به پرواز در بیاورید و از آن لذت ببرید. از لحاظ گیم پلی بازی به صورت مرحله‌ ای و امتیازی است و مکانیزم آن به سادگی قابل یادگیری است. در تمام طول بازی تنها یک هدف را دنبال خواهید کرد: بلند تر پرواز کردن! با ورود به بازی در یک سکو قرار می گیرید و آماده پرتاب هواپیمای کاغذی خود می شوید.

برای شروع بازی Paper Plane Planet باید یک بار روی صفحه نمایش دستگاه تان ضربه بزنید تا هواپیمای کاغذی پرتاب شود. سپس می‌ توانید با اسلاید کردن به سمت چپ و راست هواپیما کاغذی را کنترل کنید چراکه در طول مسیر موانعی رو به روی شما وجود خواهند داشت که باید سعی کنید برای بلند تر پرواز کردن از آنها عبور کنید. همچنین اگر دقت کنید یک معیار رنگی در قسمت سمت چپ صفحه نمایش دستگاه تان وجود دارد که دائماً بالا و پایین می رود. این معیار قدرت پرتاب است و باید سعی کنید برای پرتاب هواپیمای کاغذی زمانی روی صفحه نمایش دستگاه تان ضربه بزنید که این معیار در بالاترین حد خود قرار گرفته باشد تا بهترین پرتاب را داشته باشید. هر چقدر بلند تر پرواز کنید می توانید پاداش دریافت کنید و در ادامه از همین پادش ها برای ارتقاء هواپیمای کاغذی خود استفاده کنید. روی هم رفته این بازی دارای ویژگی های مثبت زیادی است و امکان ساخت چندین مدل هواپیما کاغذی را برای شما به ارمغان می آورد. روند بازی سرعت بالایی دارد و باعث می ‌شود تجربه بی نظیری داشته باشید. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری مدرنیته و خارق العاده ای دارد. Paper Plane Planet با بیش از1.000.000 نصب توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و مورد استقبال بی نظیر بسیاری از گیمر ها قرار بگیرد. همین حالا می توانید این بازی را به همراه نسخه مود شده اش که توسط تیم اپلیکیشن برتر تست شده است به صورت رایگان در انتهای همین مطلب دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 1.109

    • - Don't miss an update, enable notifications!
    • - Added translation of the game into Italian, Portuguese, German, Japanese and Russian.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران