نسخه جدید و کامل Trust Wallet

دسته بندی:

Trust: Crypto & Bitcoin Wallet v2.7 – اپلیکیشن کیف پول تراست ولت اندروید نسخه اصلی و رسمی برنامه تقدیم شما همراهان همیشگی اپلیکیشن برتر

Trust: Crypto & Bitcoin Wallet عنوان نسخه اصلی و رسمی کیف پول تراست ولت برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط DApps Platform Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. ارز های دیجیتال همیشه جزو پر ارزش ترین دارایی افراد در سراسر جهان بوده اند. شاید در گذشته ای نه چندان دور اگر انسان ها می دانستند که ارزش این ارز ها در سال های آینده چقدر افزایش پیدا می کند هیچگاه بر روی هیچ کالا و یا دارایی دیگری سرمایه گذاری نمی کردند! خب بهتر است از اصل مسئله دور نشویم به بحث اصلی این پست باز گردیم. همان گونه که می دانید ما برای نگه داری از ارز های دیجیتال خود نیازمند یک کیف پول هستیم. کیف پول ها به شکل های مختلفی وجود داشته و در اختیار علاقه مندان به ارز های دیجیتال قرار داده می شوند. برخی ترجیح می دهند ارز مورد نظرشان را در صرافی نگه داشته و برخی نیز آن ها را در کیف پول های سخت افزاری که می توانید انواع آن ها را از طریق بازار تهیه کنید، نگه داری می کنند. تمامی این روش هایی که در توضیحات فوق به آن ها اشاره کردیم دارای نواقصی هستند، به عنوان مثال هیچ گاه نمی توان به صرافی ها برای نگهداری ارزش دیجیتال اعتماد کرد و از طرفی نیز کیف پول های سخت افزاری گران قیمت بوده و تنها برای کسانی ارزشمند هستند که می خواهند مبالغ هنگفتی را به ارز های دیجیتالی تبدیل کنند. جدای از تمامی روش های نگهداری یکی از بهترین شیوه ها برای محافظت و نگهداری از دارایی دیجیتال تان استفاده از کیف پول های مختلف می باشد که می توانید اپ های آن ها را در مارکت اندروید مشاهده کنید. اگر بخواهیم لیستی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال را که به صورت اپلیکیشنی در اختیار افراد مختلف قرار داده می شوند را تهیه کنیم پس بدون شک می توان نام تراست ولت را در صدر این لیست مشاهده کرد. Trust: Crypto & Bitcoin Wallet تراست ولت که یک کیف پول پر طرفدار و وابسته به صرافی بایننس است که به شما عزیزان کمک می کند که در امنیتی فوق العاده بالا از دارایی دیجیتال خود به آسانی مراقبت کرده و مطمئن باشید که بر خلاف صرافی ها، دارایی تان مورد حمله دیجیتالی قرار نمی گیرد. این کیف پول بر خلاف دیگر کیف پول های در دسترس دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

Trust: Crypto & Bitcoin Wallet بهترین گزینه برای نگهداری از رمز ارز ها

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت بالای کیف پول تراست ولت یا همان Trust: Crypto & Bitcoin Wallet در بین سرمایه گزاران ارز های دیجیتال شده است، پشتیبانی این کیف پول از تعداد زیادی ارز دیجیتال می باشد! به نوعی می توانیم بگوییم که هر نوع توکن و یا ارزی که بر پایه شبکه ERC20 است در این کیف پول وجود داشته و می توانید انواع نقل و انتقالات را انجام دهید. بر خلاف دیگر کیف پول ها، نقل و انتقال به وسیله تراست ولت بسیار آسان بوده و تنها کافی است تا برای دریافت گزینه receive و برای ارسال گزینه send را لمس کنید. تنها توجه داشته باشید که آدرس دریافت برای هر ارز منحصر به فرد می باشد و نمی توانید از آدرس ارزی همانند بیت کویین برای دریافت اتریوم استفاده کنید!

تراست ولت یک صرافی غیر متمرکز!

یکی از مسائلی که همیشه باعث نگرانی کاربران، به خصوص کاربران ایرانی صرافی های ارز دیجیتال خارجی می شود بلوک کردن آن ها و مسدود سازی دارایی شان می باشد. متاسفانه به دلیل تحریم های صورت گرفته علیه ایران ما نمی توانیم در هیچ صرافی با آی پی ایران به معاملات خود ادامه دهیم و برای داشتن فعالیت باید از مدارک جعلی برای احراز هویت استفاده کنیم. احراز هویت با مدارک جعلی ریسک بالایی دارد و ممکن است بعد ها صرافی آن راتشخیص دهد! به همین دلیل یکی از بهترین روش های موجود استفاده از صرافی های غیر متمرکز می باشد. در این نوع صرافی ها به هیچ گونه احراز هویتی نیاز نبوده و می توانید بدون نگرانی معاملات خود را انجام دهید. در کیف پول Trust: Crypto & Bitcoin Wallet کاربران به یک صرافی غیر متمرکز و وابسته به بایننس دسترسی دارند که به کمک آن می توانند مبادلات را انجام دهند. تنها به این موضوع توجه داشته باشید که بر خلاف صرافی ها که یکی از جفت ارز های انتخابی به طور معمول تتر می باشد در تراست ولت یکی از جفت ارز ها BNB خواهد بود.

امنیت فوق العاده بالا

سازندگان کیف پول Trust: Crypto & Bitcoin Wallet برای محافظت از دارایی افراد از سیستم های امنیتی مختلفی بهره می برند که به طور معمول برای هک و یا گذر کردن از آن ها هیچ راهی وجود ندارد! بنابراین کاربران این کیف پول مطمئن هستند که حتی در صورت مواجه شدن با بدترین حملات اینترنتی به این ولت، دارایی آن ها به خطر نخواهد افتاد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Trust: Crypto & Bitcoin Wallet اندروید:

  • محافظت از دارایی دیجیتال شما عزیزان در محیطی بسیار امن
  • پشتیبانی از رمز ارز های گوناگون و تمامی توکن های ساخته شده بر پایه شبکه ERC20
  • برقراری ارتباط مستقیم با دیگر صرافی های غیر متمرکز!
  • امکان خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود از طریق دلار و یا یورو
  • یک صرافی غیر متمرکز داخلی وابسته به BNB برای خرید و فروش لحظه ای دارایی های دیجیتالی
  • مشاهده ارزش کلی کیف پول شما در داشبورد برنامه
  • مشاهده نمودار و قیمت لحظه ای ارز ها
  • امنیت بسیار بالا و کلید های اختصاصی برای بازگردانی اکانت های فراموش شده

اپلیکیشن Trust: Crypto & Bitcoin Wallet با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه نگهداری و معامله ارز های دیجیتال توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی و رسمی تراست ولت را از سرور های مستقیم و نیم بها وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کرده و از دارایی دیجیتال خود در محیطی امن نگهداری کنید.



  • تغییرات نسخه 2.7

    • Passcode setup upon first time use
    • Add Terra blockchain support
    • Fix Arbitrum Dapp support
    • Improve Polygon token swap
    • Improve Solana node status check
    • Improve Lock screen
    • Adjust XRP reserved balance
    • Improve stability
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران