دانلود نسخه جدید Veffecto برای موبایل

دسته بندی:

Veffecto – Neon Video Effects v1.5.0 – اپلیکیشن افزودن افکت نئونی به ویدئو در اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 35.99 دلار

Veffecto – Neon Video Effects عنوان یک ویرایشگر ویدئو و یک ابزار حرفه ای برای افزودن افکت های نئونی به کلیپ های تصویری در اندروید می باشد که توسط Enjoyment Internat i onal Limited توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که می دانید پیشرفت ابزار ویرایشی در سیستم عامل اندروید باعث شده است که تعداد زیادی از کاربران این سیستم عامل و هم چنین تولید کنندگان محتوای ویدئویی در شبکه های اجتماعی به سمت برنامه های ویرایشی در اندروید روی بیاورند. در سال های گذشته این ابزار مداوم در حال ارتقاء بوده و همیشه یک چیز جدید برای جذب کاربران معرفی کرده اند! در این میان ما می توانیم افکت ها را جزو بهترین مواردی بدانیم که کاربران استارت اپ های ویرایشی را به واسطه آن ها می شناسند. اگر نگاهی به محتوای ویدئویی موجود در شبکه های اجتماعی داشته باشید، متوجه خواهید شد که افکت های نئونی جزو پر طرفدار ترین ها بوده و روز به روز شاهد رشد استفاده از آن ها هستیم. اگر نگاهی به مارکت اندروید داشته باشید، متوجه خواهید شد که نرم افزار های بسیاری این دسته از افکت ها را در اختیار شما قرار می دهند، اما در این پست قصد داریم که شما عزیزان را با عنوانی جدید آشنا کنیم! بدون شک برنامه Veffecto – Neon Video Effects یکی از کامل ترین گزینه های موجود برای افزودن افکت های نئونی به فایل های ویدئویی شما عزیزان می باشد. در این برنامه بیش از ده ها افکت نئونی گوناگون در دسترس هستند که برای استفاده از آن ها و فعال سازی شان با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نخواهید بود. پس اگر شما نیز جزو علاقه مندان به این نوع از افکت ها هستید در این پست با ما همراه باشید.

Veffecto – Neon Video Effects بهترین برنامه افکت نئونی در اندروید

طبق توضیحات توسعه دهنده و هم چنین بررسی های انجام شده توسط تیم حرفه ای وب سایت اپلیکیشن برتر، ما می توانیم عنوان بهترین برنامه افکت نئونی را به Veffecto – Neon Video Effects اختصاص دهیم. برای این موضوع چندین دلیل خاص داریم! یکی از اصلی ترین دلایل تنوع بسیار بالای افکت های موجود می باشد. شما عزیزان در میان لیستی از انواع افکت ها و یا فیلتر ها می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و یا اینکه چندین افکت را انتخاب و آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید. دیگر نکته ای که توجه ما را به این برنامه جلب می کند، سیستم هوشمند و ویژه آن برای ساخت این دسته از افکت ها می باشد. کاربران در صورت نیافتن افکت نئونی دلخواه خود می توانند به سرعت افکت مورد نظرشان را ایجاد کرده و نهایت بهره را از آن ببرند.

ویفکتو، دنیایی از ابزار ویرایش ویدئو

همان گونه که در توضیحات اولیه این برنامه گفتیم، نرم افزار Veffecto – Neon Video Effects تنها یک ابزار برای افزودن افکت به کلیپ های ویدئویی شما نیست، بلکه با نصب این استارت اپ به مجموعه ای عظیم از انواع ابزار ویرایشی دست پیدا می کنید که هر کدام شان به نوعی بخشی از نیاز های شما را برطرف کرده و کمک می کنند که هیچ گاه از ابزار جانبی برای ایجاد تغییرات استفاده نکنید. از بهترین این ابزار ویرایشی می توانیم به تغییر دهنده پس زمینه ویدئو ها و یا برش و افزودن موسیقی پس زمینه اشاره کرد که جزو پر طرفدار ترین ها محسوب می شوند. هم چنین باید به این موضوع اشاره کنیم که کیفیت فایل های خروجی به دست شما بوده و متناسب با نیاز های تان قادر به انتخاب یک کیفیت خاص هستید.

افزودن متن به کلیپ ها

از دیگر اکانات و قابلیت های در دسترس، در برنامه Veffecto – Neon Video Effects که توجه ما را به خودش جلب می کند، گزینه افزودن متن به فایل های ویدئویی می باشد. با استفاده از این قابلیت شما عزیزان می توانید انواع متن ها و یا زیرنویس ها را به فایل های ویدئویی تان اضافه کرده و یک محتوای یونیک را برای شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. برای جلوگیری از نقض قوانین کپی رایت علاوه بر متن ها، خواهید توانست که واترمارک و یا لوگو اختصاصی تان را نیز به کلیپ مورد نظر خود بیفزایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Veffecto – Neon Video Effects اندروید :

  • افزودن جلوه های ویژه نئونی به فایل های ویدئویی
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از انواع افکت های نئونی و متفرقه
  • گزینه ای برای اضافه کردن فیلتر دلخواه به کلیپ های تان
  • ساخت افکت نئونی دلخواه خود تنها با چند بار لمس صفحه نمایش
  • گزینه ای برای تغییر پس زمینه فایل های ویدئویی
  • صامت کردن کلیپ و افزودن موزیک مورد علاقه تان به آن
  • ساخت جلوه های اسلوموشن و فست موشن تنها با یک اشاره
  • دریافت خروجی در کیفیت های متنوع و گوناگون

اپلیکیشن Veffecto – Neon Video Effects با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی خاص در زمینه ویرایش فایل های ویدئویی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 35.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.5.0

    • Miss u guys. We've brought new features this time:
    • Now, you can use the audio management function to make every clip step on the rhythm.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران