دانلود ــ کاربردی Vocalizer Voices

دسته بندی:

Vocalizer TTS Voice v3.7.2 [Unlocked] – اپلیکیشن موتور تبدیل متن به گفتار پیشرفته اندروید نسخه آنلاک شده و کامل به ارزش 3.99 دلار برای اولین بار در وب سایت های فارسی زبان

گوگل یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان می باشد که با ارائه قابلیت های جدید برای دستگاه های هوشمند همواره مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب نموده است. این شرکت با داشتن مجموعه ای از حرفه ای ترین برنامه نویسان سعی دارد تا زندگی را برای انسان ها آسان تر کند و هر چیزی را در هر لحظه ای در اختیار آن ها قرار دهد. یکی از بهترین سرویس های ارائه شده توسط گوگل موتور تبدیل گفتار به نوشتار و هم چنین بالعکس آن می باشد که در شرایط مختلف کاربرد های بسیاری دارد. همان طور که خود نیز می دانید گوگل این قابلیت را به صورت پیش فرض در اختیار بسیاری از برنامه ها قرار داده است اما باید بدانید که در برخی از موارد ممکن است نیاز های شما را برطرف نکند؛ از این رو یک توسعه دهنده خوش ذوق اقدام به گسترش قابلیت های این سرویس ویژه نموده است. Vocalizer TTS Voice Full عنوان یک اپلیکیشن موتور تبدیل متن به گفتار پیشرفته اندروید می باشد که توسط Code Factory توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. طبق توضیحات بالا این استارت اپ با تکیه بر موتور TTS گوگل سعی نموده است تا قابلیت های گسترده تری را در اختیار کاربران قرار دهد. بیش از 50 زبان مختلف تحت پشتیبانی از این برنامه می باشد که در مجموع در 120 لهجه مختلف ارائه می شوند. تلفظ های مورد نظر تان را به گونه ای خاص شخصی سازی نموده و ایموجی ها را نیز به صورت صوتی دریافت کنید! از مهم ترین ویژگی های موجود در این موتور گسترده می توان به پشتیبانی اش از انواع برنامه های محبوب نظیر سایجیک و دیگر استارت اپ های ناوبری اشاره کرد. برای خواندن کتاب های دیجیتالی نیازی به نگاه کردن به صفحه نمایش نیست و همه چیز به صورت صوتی و با کم ترین ضریب خطا در اختیار تان قرار داده می شود. مشخص کردن سرعت خواندن به دست شما است و قادر هستید تا بیان هر گونه خط فاصله و یا نقطه را نیز تغیین نمایید.

اپلیکیشن Vocalizer TTS Voice با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش با پرداخت درون شبکه 3.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. همانطور که ذکر شده این برنامه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 3.7.2

    • - IMPORTANT - Voices migration is required to adapt to latest storage changes. TTS output will be interrupted. Follow instructions opening Vocalizer app.
    • - New Vocalizer engine version 3.7.0
    • - New language:
    • - Shaanxi China, Slovenian , Belgian French
    • - New voices for:
    • - Mandarin China (Lilian), Hindi (Kiyara), English India (Isha), English Australia (Matilda), Japanese (Koharu) and many updates
    • - Emoji translations (unicode 13.0)
    • - User dictionary fixes, reduced app size and more!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران