دانلود نسخه جدید Journey Decor برای اندروید

دسته بندی:

Journey Decor v2.1.3 Mod – بازی تفننی و دوست داشتنی “ماجراجویی طراحی دکوراسیون” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Journey Decor – ماجراجویی طراحی دکوراسیون بازی دیگری از استودیوی هنگ کنگی ZYMOBILE LIMITED در سبک تفننی (کژوآل) است که پیش تر با ساخت بازی های مشابهی از جمله Space Decor : Island ، Space Decor : Dream Home Design و Restaurant Renovation محبوبیت زیادی پیدا کرده بود و حالا با ساخت یک بازی دیگر دقیقاً در همین سبک، سعی دارد تا روند شهرت پیدا کردن خود را بهبود دهد. برای باری دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی پیش قدم شده و همزمان با انتشار این بازی آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود شده انحصاری برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. بازی Journey Decor با دنبال کردن سبک بازی های قبلی استودیوی ZYMOBILE تجربه ای مشابه گذشته را برای مخاطبان به ارمغان می آورد. اما همانطور که در بازی های قبلی هم خلاقیت های منحصر به فردی به کار برده شده بود، در بازی Journey Decor نیز شاهد ویژگی های مخصوص و المان هایی منحصر به فرد هستیم که باعث شده این بازی به نوبه خود یک بازی خاص بوده و نسبت به دیگر عناوین هم رده متمایز باشد. با این حال باید گفت که سبک کلی بازی از استانداردهای بازی های هم شکل در سبک تفننی پیروی می کند و مثل همه بازی های با مضمون طراحی دکوراسیون این بازی هم دارای ویژگی هایی آشنا و البته کاملاً حساب شده است.

بازی Journey Decor در رابطه با دختری جوان است که یک متخصص طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی دکوراسیون فضاهای خاص است. این دختر جوان ماجراجویی شغلی خود را آغاز کرده و با شرکت های طراحی بزرگ و مشتریان خیلی خاصی شروع به همکاری کرده است. شما در نقش او باید در این سفر جذاب لوکیشن های مختلفی را با طراحی دکوراسیون و انتخاب لوازم مختلف به سلیقه خودتان زیباسازی و تزئین کنید. این بازی همانطور که گفته شد طبق استاندارد بازی های سبک Casual از نوع طراحی دکوراسیون ساخته شده و این یعنی در این عنوان شما با دو بخش اصلی سر و کار دارید که هر کدام جذابیت خود را دارند. بخش اول به انجام پازل های جورچین 3 تایی یا به اصطلاح Match-3 Puzzle مربوط است که در آن با کنار هم قرار دادن اشیاء و اشکال هم شکل و هم رنگ به صورت عمودی یا افقی می توانید به کسب امتیاز بپردازید. حداقل تعداد لازم برای کنار هم قرار دادن این آیتم های یکسان 3 عدد است اما اگر بتوانید با استراتژی های کاربردی این تعداد را افزایش دهید امتیاز بیشتری هم به دست می آورید. با حل کردن هر جورچین و به دست آوردن مقدار مشخص شده از هر آیتم می توانید مقداری پول برای خرید لوازم طراحی مثل مبلمان، میز و صندلی، لوازم تزئینی، لوستر و … به دست بیاورید. هر مرحله از بازی شامل تعداد زیادی آیتم برای دکوراسیون است که شما می توانید با خرج کردن پول های بازی به سلیقه خودتان موارد دلخواه را خریداری کرده و در محل مورد نظر قرار دهید. جزئیات بازی در این قسمت بسیار تحسین برانگیز بوده و درست مثل عکس واقعی است و به همین خاطر حس و حال خیلی جذابی برای مخاطب دارد. بازی Journey Decor با سبک و سیاق ساده اما سرگرم کننده اش می تواند انتخاب خیلی خوبی برای علاقه مندان به بازی های تفننی و به خصوص کسانی باشد که به بحث طراحی دکوراسیون علاقه دارند. اگر جزو یکی از این افراد هستید و می خواهید با یک بازی ساده اما دوست داشتنی حسابی سرگرم شوید همین حالا به دانلود باکس اپلیکیشن برتر بروید و آخرین نسخه این بازی را به شکل رایگان از سرورهای اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.1.3

    • bug fix!
    • new team system open!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران