دانلود آخرین نسخه Weather Live Wallpapers

دسته بندی:

Weather Live Wallpapers v1.72 اطلاع از وضعیت آب و هوا در قالب تصویر زمینه زنده مخصوص اندروید نسخه حرفه ای برنامه با دسترسی به تمامی امکانات

اطلاع از وضعیت آب و هوا مخصوصا در فصول سرد سال بسیار لازم و ضروری است و گوشی های هوشمند دستگاه هایی بسیار عالی و کارآمد برای اطلاع از وضعیت و پیش بینی آب و هوا هستند. با استفاده از این اطلاعات می توان به صورتی واقع گرایانه و محتاطانه تر برای روز های آینده برنامه ریزی کرده و از بروز حوادث و خطرات گوناگون جلوگیری نمود. این روز ها گوشی های هوشمند به مرجع اصلی اطلاع از وضعیت آب و هوا برای اکثر کاربران تبدیل شده اند. خیلی از ما یک اپلیکیشن هواشناسی را به عنوان اپلیکیشن اصلی خود انتخاب کرده و به صورت مداوم از آن استفاده می کنیم. برخی از ما هم چندین اپلیکیشن را در کنار هم نصب داشته و از امکانات آن ها بهره می بریم. امروز با یک اپلیکیشن هواشناسی متفاوت و بسیار کارآمد در خدمت شما هستیم. Weather Live Wallpapers عنوان یک اپلیکیشن برای نمایش وضعیت آب و هوا به صورت لایو والپیپر، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری SkySky توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه می توانید انواع تصاویر زمینه زنده بسیار زیبا را همراه با وضعیت زنده آب و هوا روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. موقعیت خورشید در آسمان، وضعیت بارش و فاز ماه به صورتی واقعی و با جزئیاتی کامل در لایو والپیپر شما تغییر می کنند. با استفاده از این برنامه همواره از وضعیت آب و هوا اطلاع پیدا خواهید کرد و نیازی نیست تا برای دریافت چنین اطلاعاتی حتما برنامه هواشناسی را باز کنید. البته با نصب این برنامه یک اپلیکیشن هواشناسی کامل به همراه ویجت های مختلف نیز در اختیار خواهید داشت. تنها کافی است که دو بار روی لایو والپیپر ضربه بزنید تا اپلیکیشن هواشناسی باز شود. در این اپلیکیشن به اطلاعات هواشناسی هفت روز آینده دسترسی خواهید داشت. همانطور که گفته شد با نصب این برنامه انواع ویجت های هواشناسی روی دستگاه شما نصب خواهد شد؛ یک ویجت سلولی برای نمایش احتمال بارش و دمای هوا، یک ویجت با قابلیت نمایش وضعیت هوا برای ۳ روز و ساعات آینده و ویجتی دیگر با قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا برای 5 روز آینده. هر کدام از این ویجت ها را می توان در حالت شفاف و یا با پس زمینه (با امکان انتخاب رنگ دلخواه) استفاده کرد. در این برنامه می توانید از منابع مختلف اطلاعات آب و هوایی را دریافت نمایید. می توانید هر یک از منابع آب و هوایی که برای منطقه جغرافیایی شما دقیق تر است را برگزینید. انواع تصاویر زمینه بسیار زیبا استفاده از این اپلیکیشن را دلنیشن تر و گوشی شما را چشم نواز تر و زیبا تر می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Weather Live Wallpapers اندروید :

  • لایو والپیپر به همراه اطلاعات آب و هوایی دقیق
  • نمایش وضعیت آب و هوا به صورت واقعی و با جزئیات دقیق
  • دارای انواع ویجت ها
  • امکان انتخاب پس زمینه های دلخواه برای لایو والپیپر
  • نمایش وضعیت آب و هوا تا 7 روز آینده
  • امکان انتخاب منابع آب و هوایی دلخواه

اپلیکیشن Weather Live Wallpapers با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و جدیدترین آپدیت اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 1.72

    • We have a new winter scene - Winter Park!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Foreca برای اندروید

نسخه کامل و آخر Foreca برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران