نسخه کامل و آخر Digger Machine برای اندروید

دسته بندی:

Digger Machine: dig and find minerals v2.7.7 Mod – بازی جالب ماشین حفاری اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Digger Machine: dig and find minerals – ماشین حفاری: پیدا کردن مواد معدنی عنوان یک بازی آرکید فوق العاده زیبا و سرگرم کننده است که توسط استودیو بازی سازی Mining Game by Rapid Games Studio برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. از لحاظ گیم پلی این بازی بسیار ساده و به صورت مرحله ای است و مکانیزم آن پیچیدگی خاصی ندارد. تمام هدف شما در این بازی به دست آوردن مواد معدنی است. برای اینکار در ابتدا یک ماشین حفاری به شما داده می شود که باید با استفاده از آن به دل زمین بروید و مواد معدنی را استخراج کنید. بیش از ۵۰ ماده معدنی که شامل طلا، نقره، الماس و… می شوند در بازی وجود دارد که باید استخراج شوند، اما همه چیز به این سادگی ها نیست! در هر مرحله قسمت هایی که باید حفاری شوند به شکل خانه های گلی هستند و مواد معدنی در میان آنها قرار داده شده اند. اما زمانی که در حال حفاری در این خانه های گلی هستید باید مراقب باشید چراکه علاوه بر مواد معدنی تله های زیادی در میان آنها قرار داده شده اند و اگر با آنها برخورد کنید ماشین حفاری تان منفجر خواهد شد. هر مرحله دارای هدف های مشخصی است که با تکمیل کردن آنها و در نهایت شکست دادن رئیس مرحله می توانید به مرحله بعدی راه پیدا کنید.

با استخراج مواد معدنی در بازی Digger Machine: dig and find minerals پاداش دریافت می کنید که در ادامه با استفاده از همین پاداش ها می توانید ماشین حفاری جدید خریداری کنید یا ماشین حفاری فعلی خود را ارتقا دهید. روی هم رفته این بازی دارای مراحل بسیار متنوع در ۳ محیط مختلف است و تجربه بی نظیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق بکارگیری دکمه های مجازی که در قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان تعبیه شده اند انجام می شوند. با استفاده از دکمه های مجازی قسمت سمت چپ می توانید به جلو و عقب حرکت کنید و با استفاده از دکمه های مجازی قسمت سمت راست می توانید به بالا و پایین حرکت کنید. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری خوبی دارد. افزون بر این ویژگی ها صداگذاری ها هم تحسین بر انگیز هستند و اتمسفر خوبی را ایجاد می‌ کنند. Digger Machine: dig and find minerals با بیش از 1.000.000 نصب و دریافت امتیاز 4.0 از 5.0 مورد استقبال بسیاری از گیمر ها قرار گرفته است و یکی از محبوب ترین بازی های مارکت اندروید محسوب می شود. به همین دلیل تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملا رایگان به همراه نسخه مود شده اش در اختیار شما عزیزان قرار دهد . در انتهای همین مطلب می توانید تصاویر اسکرین شات بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل با یک کلیک آن را از سرور های پرسرعت ما دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 2.7.7

    • What changed:
    • - fixed landscape autorotation
    • - fixed Devil entry and animation
    • - upgraded libraries
    • - changed ads adapter
    • - saves bugfixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران