دانلود آخرین نسخه Smash Colors 3D

دسته بندی:

Smash Colors 3D – Rhythm Game v0.8.2 Mod – بازی موزیکال و بسیار سرگرم کننده “تخریب رنگ ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول و الماس بی نهایت آنلاک بودن تمام بخش های پولی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Smash Colors 3D – Rhythm Game – تخریب رنگ ها: بازی ریتم عنوانی ساده اما بسیار سرگرم کننده و جذاب در سبک بازی های موزیکال است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی هنگ کنگی Badsnowball Limited برای دستکاه های اندرویدی عرضه شده است. استودیوی Badsnowball Limited از جمله شرکت های بازی سازی است که به صورت انحصاری روی ساخت و انتشار بازی های سبک موزیکال یا Music فعالیت می کند و مثل رقبای دیگری که در این زمینه دارد در تلاش است تا جایگاه بهتری را در این زمینه کسب کرده و در این رقابت ها محبوبیت بیشتری کسب کند. از دیگر عناوین مشابهی که توسط این توسعه دهنده عرضه شده و در اپلیکیشن برتر نیز معرفی شده اند می توان به بازی هایی مثل Beat Shooter – Gunshots Rhythm Game ، Beat Racing ، Dot n Beat – Test your hand speed و یا Beat Zombie : Rhythm Shooting اشاره کرد که در مطالب دیگری از اپلیکیشن برتر معرفی شده بودند. این بار هم با افتخار اعلام می کنیم که به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی دیگر در سطح وب کرده ایم و آخرین نسخه آن را همزمان با انتشار در گوگل پلی تهیه و همراه با یک نسخه مود انحصاری برای دانلود فراهم سازی کرده ایم. پس اگر از علاقه مندان به بازی های موزیکال و رکوردزنی هستید این بازی را از دست ندهید و در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید.

Smash Colors 3D – Rhythm Game یک بازی ریتمیک جالب است که دارای دیتابیس جذابی از برترین موزیک های الکترونیک و مهیج است که به صورت حرفه ای گلچین شده اند. هر آهنگ یک بازی مخصوص به حساب می رود و تأثیر ریتم مخصوص به آن در روند آن مرحله کاملاً مشهود است. روند کلی بازی مثل هر بازی موزیکال دیگری است و نسخه های مشابه این بازی زیاد هستند اما در این بازی شما دستاوردهای بیشتری خواهید داشت و شخصی سازی های متنوع تری را در اختیار دارید. از این نظر باید گفت که بازی Smash Colors 3D – Rhythm Game نسبت به تقریباً اکثر بازی های هم رده تکامل یافته تر است چرا که شما تقریباً همه چیز را در این بازی می توانید طبق سلیقه خود سفارشی سازی کنید. هدف اصلی شما در طول بازی تخریب آیتم هایی رنگی است. با شروع بازی شما هدایت یک توپ که آن هم قابل شخصی سازی است را بر عهده دارید و می توانید با نگه داشتن انگشت روی صفحه آن را به صورت 360 درجه در یک مسیر تونلی بچرخانید. در رو به روی شما خانه ها و آیتم هایی رنگارنگ به صورت ردیفی قرار دارند اما در بین آن ها خانه های رنگی متنوع دیده می شود. شما باید همان خانه های رنگی را که دقیقاً همرنگ توپ شما هستند را تخریب کنید و به اصطلاح امتیاز آن ها را جمع آوری کنید. هرچه در بازی پیشروی بیشتری داشته باشید مراحل چالش برانگیزتر می شوند. بازی Smash Colors 3D – Rhythm Game به صورت پیش فرض با چند موزیک از پیش آماده شده در اختیار شما قرار می گیرد اما برای دریافت موزیک ها و مراحل بیشتر می توانید آن ها را از داخل بازی با اینترنت دریافت کنید. اگر هنوز می خواهید بیشتر از این با Smash Colors 3D – Rhythm Game آشنا شوید می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی بازی بی اندازید و سپس از دانلودباکس اپلیکیشن برتر به رایگان آخرین نسخه این بازی را دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 0.8.2

    • 👍We optimized the game experience on some devices.
    • Tip: 🎵Music Adjustment (Setting Page) will greatly help you match the rhythm.
    • The music will never end as long as you can follow the rhythm!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران