دانلود نسخه جدید Mansion Renovation برای اندروید

دسته بندی:

Mansion Renovation Mod – بازی کژوال سرگرم کننده نوسازی عمارت اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و ستاره نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Mansion Renovation نام یک بازی در ژانر کژوال است که توسط استودیو بازی سازی Vicenter Game برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Vicenter Game یکی از استودیو های بازی سازی معروف و کاربلد مارکت اندروید است که پیش از این بازی هم بازی های خوبی همچون Ragdoll Dismounting و Arrow Go را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی بسیار درخشان و موفقی دارد. Mansion Renovation هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی سرگرم کننده و هیجان انگیز خودش تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی در حقیقت ترکیبی از بازی های سبک “طراحی خانه رویایی” و “جورچین” است. در این بازی،‌ شما در نقش یک طراحی داخلی ساختمان قرار می گیرید و وظیفه تان این است که خانه ها را نوسازی کنید و آنها را از یک مکان بد و بهم ریخته، به یک مکان بسیار خوب و تر و تمیز تبدیل کنید. بازی از یک حالت داستانی هم برخوردار است و در خلال داستان بازی شما با کاراکتر های مختلف آشنا می شنوید و سعی می کنید به آنها کمک کنید که خانه های خودشان را نوسازی کنند. بنابراین، اگر شما هم از آن دسته از گیمر هایی هستید که از این سبک بازی ها خوشتان می آید، Mansion Renovation می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد!

Mansion Renovation همان چیزی است که از بازی های سبک “طراحی خانه رویایی” و “جورچین” انتظارش را دارید. مطابق روال مرسوم این بازی ها، گیم پلی بازی ساختار مرحله ای دارد. در هر مرحله از بازی Mansion Renovation، شما باید یک سری وظایف را انجام دهید تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید. این وظایف شامل تمیز کردن اتاق خواب، سر و سامان دادن به اتاق پذیرایی، مرتب کردن باغچه و حیاط خلوت، و غیره می شوند. اما برای اینکه بتوانید این کار ها را انجام دهید به پول احتیاج دارید. برای به دست آوردن پول شما باید پازل ها را حل کنید. همانطور که پیش تر هم اشاره ای به آن داشتیم، پازل های بازی از نوع پازل های جورچین هستند. این پازل ها بسیار ساده هستند و تنها کاری که برای حل کردن آنها باید انجام دهید این است که تعداد ۳ آیتم مشابه را کنار هم قرار دهید تا حذف شوند. زمانی که تعداد مشخصی از این آیتم ها که بازی از شما می خواهد را حذف کردید، پازل حل می شود و شما می توانید پول تان را دریافت کنید. در این پازل ها، شما می توانید بوستر و نیرو های ویژه هم به دست بیاورید. اگر بتوانید بیش از ۳ آیتم مشابه را کنار هم قرار دهید و آنها را در پترن های خاصی حذف کنید، بوستر ها و نیرو های ویژه برای شما آنلاک می شوند که بسیار به کارتان می آیند و می توانند کمک تان کنند که پازل ها را با سرعت بیشتری حل کنید و به راحتی با انجام دادن وظایف تان در مراحل بازی پیشروی کنید. علاوه بر یک گیم پلی عالی و اعتیاد آور، Mansion Renovation دارای یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و چشم نواز و صداگذاری های فوق العاده هم می باشد که قطعاً می توانند جذابیت های این بازی را چندین برابر کنند. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت بازی محبوب و پرطرفدار Mansion Renovation را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.21

    • Fix bugs,
    • Optimization level
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران