دانلود بازی ــ کارتی + تخته ای Solitaire Paradise: Tripeaks

دسته بندی:

Solitaire Paradise Tripeaks v22.0401.09 Mod – بازی ورق سرگرم کننده و محبوب اندروید نسخه معمولی نسخه مود (بدون تبلیغات سکه زیاد) تست شده با اجرای بدون مشکل

Solitaire Paradise: Tripeaks یک بازی کارتی سرگرم کننده و زیبا از استودیوی بازیسازی BitMango برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. داستان کلی بازی در مورد پیدا کردن نقشه گنج توسط Fanta در یک کشتی قدیمی در اعماق دریاست، بهشتی ناشناخته که تا به این لحظه کسی نتوانسته آنجا را کشف کند و حالا شما با او همراه می شوید تا کمک اش کنید بتواند به این بهشت برسد و به ماجراجویی بپردازد. همانند دیگر بازیهای کارتی و ورق بازی در Solitaire Paradise: Tripeaks نیز دسته ای از کارت ها با مشخصات مشخص در دسترس اند که وظیفه شماست بر اساس قوانین خاص و آسان ان ها را روی هم بچینید و ساعت ها مشغول باشید. بازی Solitaire Paradise: Tripeaks قوانین دشواری ندارد و با کمی وقت گذاشت و دقت همه ان ها را فرار میگیرید و سپس با همراه شدن با موجودات دوست داشتنی و شخصیت های خاص برای روزها سرگرم خواهید بود. اگر از علاقه مندان به بازیهای کارتی هستید این بازی کم حجم را امتحان کنید و بگویید ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر ؟!

بازی Solitaire Paradise: Tripeaks تا به این لحظه حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند. ما امروز در اپلیکیشن برتر جدیدترین و آخرین نسخه بازی را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را ببینید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.



  • تغییرات نسخه 22.0401.09

    • 22.0401.09 Update Note :
    • Bug Fixes and Performance improvements
    • Have Fun & Enjoy!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران