دانلود نسخه آخر أفلاطون

دسته بندی:

Plato – Games & Group Chats v3.5.9 – شبکه اجتماعی بازی های گروهی و آنلاین “پلاتو – افلاطون” برای اندروید افلاطون – محبوب ترین شبکه اجتماعی برای بازی های گروهی و اینترنتی موبایلی تست شده با اجرای آنلاین

Plato – Games & Group Chats – پلاتو: بازی ها و چت های گروهی عنوان شبکه اجتماعی محبوبی است که طی سال های اخیر با پیشرفت زیادی در بین هواداران بازی های آنلاین همراه بوده است. این اپلیکیشن که درواقع یک Social Media چندمنظوره است، پکیجی جذاب از ده ها بازی گروهی و آنلاین است که در قالب یک اپلیکیشن اصلی ارائه شده است. اپلیکیشن برتر به درخواست شما عزیزان آخرین نسخه این اپلیکیشن را تهیه و آماده سازی کرده است. با توجه به اینکه بازی های موبایلی به خصوص بازی های رقابتی آنلاین که ساختار ساده و طراحی های نه چندان گرافیکی دارند محبوبیت مثال زدنی پیدا کرده اند، شرکتی چندملیتی به نام Plato Team Inc. تصمیم گرفت تا با ارائه یک اپلیکیشن بازی محور در قالب یک شبکه اجتماعی جهانی این بازیکنان را گرد هم بیاورد. این شبکه اجتماعی ویژگی های بسیار جذابی دارد. شما با نصب و ملحق شدن به جامعه یک میلیونی پلاتو می توانید با کاربران مختلف از سراسر دنیا در ارتباط باشید و با آن ها به صورت انفرادی یا گروهی چت کنید و از همه مهمتر و جذاب تر، با آن ها در بیشتر از 30 بازی چندنفره و گروهی به صورت آنلاین بازی کرده و به رقابت بپردازید. درواقع پلاتو با جمع آوری ده ها بازی گوناگون و حتی ساخت چندین و چند بازی منحصر به فرد یکی از بهترین مجموعه های بازی های کم حجم را در قالب یک برنامه ارائه کرده است.

برخی از ویژگی های بازی پلاتو (افلاطون) – Plato برای اندروید:

  • در دسترس بودن 30 بازی سرگرم کننده
  • امکان بازی با دوستان به صورت چند نفره و رقابتی
  • امکان گرد هم آوردن دوستان خود برای چت به صورت آنلاین
  • بروزرسانی های منظم و اضافه شدن بازیهای جدید
  • پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
  • نصب بازی پلاتو اندروید با یک لمس و انتخاب زبان دلخواه از تنظیمات
  • آپدیت بازی پلاتو به صورت منظم با اضافه شدن ویژگی ها و بازی های جدید

Plato – Games & Group Chats – مجموعه بازیهای آنلاین پلاتو با داشتن بیشتر از 30 بازی متنوع می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. تمام این بازی ها ماهیتی چندنفره و آنلاین دارند. اگرچه که بسیاری از بازی های این مجموعه قابلیت انجام در حالت دو نفره را دارند اما خیلی دیگر از آن ها هم بازی هایی با قابلیت تا 4 نفر همزمان هستند. برخی از بازی های محبوب پلاتو عبارت اند از مواردی همچون Table Soccer, Werewolf, Pool, Ocho, Mini Golf, Bankroll, Conspiracy, 4 in a Row, Sea Battle, Minesweepers, Go Fish, BS, Zombie!, Draw Together, Dots & Boxes, Ludo, Literati, Chess, Big Two, Dice Party, Dominoes, Rock Card, Smugglers Den, Checkers, Reversi, Spades, Backgammon, Go, Hearts, Baloot و Euchre که برای انجام هرکدام از آن ها نیاز به هیچگونه پرداخت هزینه و یا آنلاک کردن و … نیست. کاربران مختلف از نقاط گوناگون دنیا تنها با یک ارتباط اینترنتی ساده می توانند به تمامی این بازی ها دسترسی داشته باشند و آن ها را با دیگر بازیکنان جهان یا دوستان خود به صورت همزمان بازی کنند. پس اگر به دنبال بازی های سنگین و گرافیکی نیستید و دوست دارید که اوقات فراغت خود را با رقابت در ده ها بازی گروهی آنلاین بگذرانید، شبکه اجتماعی Plato – Games & Group Chats را از دست ندهید. برای دانلود آخرین نسخه بازی پلاتو – افلاطون اپلیکیشن برتر می توانید به قسمت دانلودباکس اپلیکیشن برتر بروید و با یک کلیک به شکل مستقیم آن را دریافت کنید و به جامعه بزرگ این شبکه بپیوندید.

توجه : برای تجربه بازی پلاتو فارسی ؛ می توانید از تنظیمات زبان فارسی را انتخاب کنید.



  • تغییرات نسخه 3.5.9

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران