دانلود نسخه جدید و آخر PixaMotion

دسته بندی:

[PixaMotion Loop Photo Animator & Photo Video Maker 1.0.4 [Plus – اپلیکیشن متحرک سازی حرفه ای و کامل تصاویر اندروید نسخه پلاس و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار برای اولین بار در ایران

ابزار های ویرایش تصاویر همیشه جزو محبوب ترین نرم افزار های موجود در مارکت اندروید بوده اند که روز به روز به تعداد ان ها نیز افزوده می شود. هر کسی متناسب با نیاز های خود به نوعی اقدام به ویرایش تصاویرش می کند تا بتواند توجه همگان را به خود جلب نماید. یکی از جدید ترین متد های ویرایش تصویر که مورد توجه بسیاری از کاربران نیز قرار گرفته است، متحرک سازی تصاویر ثابت می باشد ؛ به گونه ای که می توانید قسمت های مختلف عکس را به حرکت درآورید و جلوه ای خاص به تصاویرتان ببخشید. PixaMotion Loop Photo Animator & Photo Video Maker Plus عنوان یک اپلیکیشن متحرک سازی حرفه ای و کامل تصاویر می باشد که توسط Imagix AI Private Limited برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با بهره مندی از چندین قابلیت متنوع به کاربرانش کمک می کند تا به آسانی هر چه تمام تر تصاویر خود را حرکت داده و همگان را متحیر کنند. تنها کافیست عکس ها را از گالری انتخاب و نقاط مورد نظرتان را برای متحرک سازی انتخاب نمایید تا شاهد دریافت یک تصویر فوق العاده باشید. قسمت های دلخواه تان را ثابت نگه دارید و دیگر بخش ها را به حرکت وادار کنید. از دیگر امکانات موجود در این استارت اپ می توان به ذخیره سازی پروژه ها و دسترسی به آن ها در هر زمانی اشاره کرد که در نوع خود بسیار کاربردی است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PixaMotion Loop Photo Animator & Photo Video Maker اندروید :

  • امکان متحرک سازی قسمت های مختلف تصاویر
  • چندین حالت مختلف متحرک سازی عکس ها
  • انتخاب مکان های دلخواهتان با دقت فوق العاده بالا
  • دسترسی به ویرایش های انجام شده در هر زمانی
  • دریافت فایل خروجی به عنوان تصاویر گیف و ویدئو
  • کیفیت فوق العاده بالای فایل های خروجی

اپلیکیشن PixaMotion Loop Photo Animator & Photo Video Maker با بهره مندی از امکانات مختلف و یک محیط ساده توانسته است تا امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پلاس ان را بدون هیچ گونه محدودیتی از وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ همانطور که ذکر شده این برنامه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 1.0.4

    • Add magic to your Motion Arts with a range of Overlays & Camera FX.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران