دانلود Secret Cat Forest - بازی تفننی جنگل مخفی گربه ها" اندروید مود

دسته بندی:

Secret Cat Forest v1.5.37 Mod – بازی جنگل مخفی گربه ها مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (چوب بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Secret Cat Forest – جنگل مخفی گربه ها نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی IDEASAM برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این بازی یک تجربه آرامش بخش با محوریت مدیریت منابع و شهر سازی را برای گیمر ها به ارمغان می آورد. خانه ای که کنترل آن را در طول بازی به عهده می گیرید یک یک خانه دوست داشتنی است که در یک جنگل بسیار وسیع مخفی شده است. حال شما باید به این خانه رسیدگی کنید و با تر و تمیز کردن اطراف خانه، یک کمپ درست کنید تا گربه های دیگر بتوانند به آنجا بیایند و تفریح کنند. به این ترتیب می توانید از اقامت آنها کسب درآمد کنید و سپس با استفاده از درآمد تان خانه و کمپ تان را رشد و توسعه دهید تا گربه های بیشتری به آنجا بیایند. Secret Cat Forest یک بازی کم حجم و جمع و جور است اما همین داستان کوچک و چند کاراکتری که در بازی وجود دارند می توانند برای ساعت ها شما را سرگرم کنند. در این بازی غرق در ماجرا های مختلف می شوید و کار های بسیار زیادی را انجام می دهید. اهداف و کوئست های روزانه ای که در این بازی برای شما طراحی شده اند پویایی بسیار بالایی را در گیم پلی بازی ایجاد می کنند. هر بخش از بازی دارای یک سورپرایز شگفت انگیز است و گیم پلی بازی، به عنوان یک کل، همیشه تازگی را حفظ می کند.

هر چند وقت یک بار مهمانان جدیدی به کمپ تان می آیند و در شما انرژی ایجاد می کنند. به خصوص اینکه Secret Cat Forest دارای یک سیستم شب و روز هم هست که در نوع خودش جالب است و بازی را از حالت روتین خارج می کند. سیستم مدیریت منابع هم بسیار خلاقانه طراحی شده است و طیف وسیعی از منابع مورد نیاز برای انجام کار های مختلف را در اختیارتان قرار می دهد. به بیان دیگر برای به دست آوردن منابع و انجام دادن اهداف و کوئست ها مشکل خاصی نخواهید داشت. خوشبختانه اهداف و کوئست ها هم حالت دستوری ندارند و گیم پلی را به شما دیکته نمی کنند و جنبه سرگرمی آنها بیشتر در بازی حس می شود. در بخش ظاهری، Secret Cat Forest بسیار خوب کار کرده است و فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و هر گیمری را مجذوب خودش می کند. در کنار این بخش، بخش شنیداری بازی هم بسیار خوب کار شده است و پلی لیست موسیقی متن های دلنشین این بازی تکمیل کننده تمام ویژگی های خوب آن هستند. در مجموع، اگر هدف شما سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت است، Secret Cat Forest می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را در دو نسخه اصلی و مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید بازی Secret Cat Forest را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.5.37

    • - Minor bugs fixed.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران