دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Crazy Kick!

دسته بندی:

Crazy Kick v1.7.18 Mod – بازی آرکید سرگرم کننده ضربه دیوانه وار اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Crazy Kick – ضربه دیوانه وار نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی VOODOO برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی VOODOO یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی مارکت اندروید است و اکثر گیمر ها حداقل یک بار نام این استودیو بازی سازی کاربلد را شنیده اند و با بازی های آن خاطره دارند. برخی از این بازی های جذاب و سرگرم کننده مثل Crowd City، Helix Jump، Dune، Crowd Master 3D، Draw Climber، Ladder Race، از بازی هایی هستند که گیم پلی ساده ای دارند و با میلیون ها دانلود در زمره پرطرفدار ترین بازی های موبایلی هستند. Crazy Kick هم مانند دیگر بازی های این استودیو بازی سازی یک گیم پلی بسیار ساده دارد و با بیش از 10.000.000 دانلود مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی اساساً یک بازی فوتبال است اما ایده آن کاملاً متفاوت با تمام بازی های فوتبالی ای است که تا کنون دیده اید. بازی هایی که با تم رشته های مختلف ورزشی مثل بسکتبال، والیبال، هاکی، و… هستند معمولاً در میان گیمر ها به بازی های محبوبی تبدیل می شوند اما بازی های فوتبالی برای گیمر ها یک چیز دیگری هستند. اما علی رغم اینکه در بازی Crazy Kick باید توپ را بردارید و بازیکنان تیم حریف را با دریبل کردن و پاس کاری از پیش رو بردارید و توپ را به سمت دروازه آنها بزنید، باید از موانعی که در سر راهتان قرار داده شده اند هم اجتناب کنید و آنها را هم از پیش رو بردارید.

در این بازی در یک زمین فوتبال نرمال چمنی بازی نمی کنید و بازی های شما در زمین های عجیب و غریبی انجام می شود که Crazy Kick برای شما در نظر گرفته است. این زمین ها می توانند پشت بام خانه ها باشند، می توانند ساحل های شنی باشند،‌ یا می توانند پارک ها باشند. در حقیقت Crazy Kick اصلاً قصد ندارد تجربه یک بازی فوتبال حرفه ای را برای شما به ارمغان بیاورد و به یک تجربه کژوال بسنده کرده است. روی هم رفته، کنترل های آسان و گیم پلی خنده دار و در عین حال چالش برانگیز این بازی و سیستم امتیاز دهی آن،‌ و همچنین گرافیک عالی و صداگذاری های بی نظیر Crazy Kick، باعث شده است تا این بازی به یکی از اعتیادآور ترین و درگیرکننده ترین بازی های حال حاضر مارکت اندروید تبدیل شود و بدون شک ما آن را پیشنهاد می کنیم. Crazy Kick توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را به خود اختصاص داده و یک بازی کاملاً رایگان است و به راحتی می توانید آن را از طریق مارکت اندروید دانلود و نصب کنید. اما متاسفانه این بازی برای درآمدزایی از تبلیغات درون بازی استفاده کرده و به همین دلیل هم تبلیغات مزاحم گاه و بی گاه در وسط مراحل بازی ظاهر می شوند و ممکن است اعصاب تان را بهم بریزند. با این حال، تیم اپلیکیشن برتر نسخه بهتری از این بازی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که مود شده است و به شما اجازه می دهد بتوانید بدون هیچگونه مشکل و بدون هیچگونه وقفه ای در میان بازی، از بازی کردن تان لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید.

تغییرات نسخه v1.7.18 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران