دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Box Office Tycoon

دسته بندی:

Box Office Tycoon v1.8.3 Mod – بازی تفننی سرمایه دار گیشه سینما اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جوایز بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Box Office Tycoon – سرمایه دار گیشه سینما نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Hothead Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Hothead Games پیش از این هم بازی های خوبی را برای گیمر ها منتشر کرده است و با ده ها بازی و میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی موفقی در مارکت اندروید دارد. Box Office Tycoon یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی در سبک آیدل است که در کمتر از ۱ ماه، بیش از 1.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شده و مورد استقبال کم نظیر گیمر ها قرار گرفته است. علی رغم ازدیاد بازی های آیدل در پلتفرم های گیمینگ، Box Office Tycoon هنوز هم ویژگی های متنوعی دارد و از مکانیزم هایی استفاده می کند که یونیک هستند. البته، المان های معمول بازی های آیدل که طرفداران این سبک عاشقش هستند و از آن لذت می برند هم در این بازی وجود دارند. شما به عنوان مدیر یک مجموعه کوچک سینمایی نقش آفرینی می کنید و هدف تان این است که کسب و کارتان را رشد و توسعه دهید و در سریع ترین زمان ممکن بیشترین درآمد را از کسب و کارتان حاصل کنید. پیچیدگی معمول رسیدگی به بخش های مختلف و سر و کله زدن با مسائل مختلف در این بازی هم وجود دارد اما Box Office Tycoon، مثل اکثر بازی های آیدل، کاری می کند که دچار ضرر نشوید. بهتر بگوییم، هیچ شکستی در این بازی وجود نخواهد داشت. در عین حال، میزان فعالیتی که در بازی دارید به شما کمک می کند کسب و کارتان را رشد و توسعه دهید و درآمد تان را افزایش دهید. Box Office Tycoon دارای اینترفیس و مکانیزم های بسیار ساده ای است. وجود یک بخش آموزشی کوتاه در ابتدای ورودتان به بازی ،که به شما کمک می کند با تمام اصول ابتدایی و نحوه بازی کردن آشنا شوید، باعث می شود این بازی به مراتب ساده تر هم شود. مانند اکثر بازی های آیدل،‌ در ابتدا پول اندکی به شما داده می شود که کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

در بازی Box Office Tycoon برای شروع می توانید به سراغ آپگرید کردن بخش هایی از مجموعه سینمایی تان بروید که توانایی و پول آپگرید کردن شان را دارید. آپگرید کردن هر بخش به شما کمک می کند درآمد بیشتری از آن بخش به دست بیاورید. به طور مثال، منطقی ترین آپگرید برای شروع می تواند آپگرید کردن سالن اصلی سینما باشد. شما می توانید صندلی ها را آپگرید کنید تا تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان را در یک سالن جای دهید و بازدیدکنندگان مجبور نباشند در صف بایستند. سپس می توانید سیستم تصویری و سیستم صوتی و سیستم تهویه و… سالن را آپگرید کنید تا کیفیت سالن بهبود پیدا کند و بازدیدکنندگان پول بیشتری برای بلیط های سینما پرداخت کنند. البته فقط سالن اصلی سینما نیست که می تواند آپگرید شود و شما می توانید به همین منوال بخش هایی مثل پیشخوان، حسابداری، دستگاه پاپ کورن، دستگاه آرکید، روشویی و سرویس بهداشتی، و… را آپگرید کنید. علاوه بر این شما باید سعی کنید مدیرانی را به این بخش ها اختصاص دهید تا خدمت رسانی کنند. خود مدیران هم می توانند آپگرید شوند و توانایی هایشان افزایش پیدا کند و بهتر خدمت رسانی کنند. اما یکی از مهمترین بخش ها مربوط به بخش بازاریابی و پارکینگ می شود. بازدیدکنندگان خودشان به مجموعه سینمایی شما می آیند اما برای اینکه بتوانید بازدیدکنندگان زیادی داشته باشید حتماً باید بتوانید پارکینگ اختصاصی خودتان را آپگرید کنید تا ماشین های بیشتری آنجا پارک کنند و تبلیغات جلوی سینما را هم آپگرید کنید و با تبلیغات گسترده بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید. در نهایت هم می توانید سالن های سینمایی بزرگ تری ایجاد کنید تا درآمد شما افزایش پیدا کند. البته، آپگرید های پارکینگ، تبلیغات، و سالن های سینمایی بزرگتر، کمی گران قیمت هستند و باید زمان نسبتاً زیادی بازی کنید تا بتوانید از پس آنها بر بیایید. با توجه به همه مواردی که به آن اشاره کردیم، Box Office Tycoon یک بازی جذاب و سرگرم کننده است که به راحتی می توانید آن را یاد بگیرید و برای تمام سنین مناسب می باشد. بنابراین،‌ اگر به دنبال یک بازی خوب برای پر کردن اوقات فراغت تان می گردید، پیشنهاد می کنیم این بازی را به هیچ وجه را از دست ندهید. Box Office Tycoon از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.1 از 5.0 را به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را در دو نسخه اصلی و مود شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید.

توجه : در نسخه مود به بخش تبلیغات رفته و جوایز نامحدود دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.8.3

    • General bug fixes and improvements!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران