نسخه جدید و آخر Beat Shooter برای اندروید

دسته بندی:

Beat Shooter – Gunshots Rhythm Game v1.5.5 Mod – بازی بیت شوتر: بازی ریتمیک تیراندازی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Beat Shooter – Gunshots Rhythm Game نام یک بازی در ژانر موزیکال است که توسط استودیو بازی سازی Badsnowball Limited برای دستگاه‌ های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Badsnowball Limited پیش از این هم بازی های دیگری در همین ژانر منتشر کرده است و نشان داده است که در ساخت این سبک بازی ها مهارت دارد. اگر بخواهیم تعریف دقیقی از بازی Beat Shooter – Gunshots Rhythm Game داشته باشیم تنها کافی است به نام آن مراجعه کنیم. Beat Shooter – Gunshots Rhythm Game یک بازی ریتمیک تیراندازی است. بازی های ریتمیک در سال‌ های اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته اند و با گسترش قابلیت های پلتفرم های موبایلی، این بازی های ساده و کوچک هم روز به روز تعدادشان بیشتر و بیشتر شده است. Beat Shooter – Gunshots Rhythm Game هم یکی از همین بازی هاست که گیم پلی بسیار ساده ای دارد و تمرکز اصلی آن روی موسیقی است. وظیفه شما در این بازی این است که سعی کنید در طول بازی ریتم موسیقی هایی که پخش می شوند را حفظ کنید. این ایده ساده به مرور و در هر مرحله با موسیقی های مختلف و تغییر در ریتم، کار را برای شما دشوار تر می کند و شما را به چالش می کشد. البته باید گفت این چالش آنقدر ها هم شما را با مشکل مواجه نمی کند چراکه هدف اصلی این بازی انقال حس خوب از طریق موسیقی های زیبا است. به همین جهت هم کنترل ها بسیار آسان هستند. برای حفظ کردن ریتم موسیقی ها، تنها کافی است انگشتان را روی صفحه نمایش دستگاه تان بکشید و به سمت آیتم هایی که از بالا به سمت پایین می آیند حرکت دهید. در این حالت، تیراندازی به صورت خودکار انجام می شود و ریتم موسیقی با شکستن آیتم ها حفظ می شود.

در بازی Beat Shooter – Gunshots Rhythm Game گاهاً برخی آیتم ها طولانی تر هستند که در این حالت اسلحه شما به صورت خودکار از تیراندازی تک تیر به تیراندازی رگبار تغییر وضعیت می دهد. همانطور که در بازی هم مشاهده خواهید کرد، حفظ کردن ریتم اصلاً کار دشواری نیست و فقط باید کمی دقت کنید و با ریتم موسیقی در حال پخش همزمان انگشت تان را حرکت دهید. خط داستانی خاصی در بازی وجود ندارد که بخواهیم به آن بپردازیم. از قرار معلوم شما کنترل یک کاراکتر را به عهده دارید که به همراه حیوان دست آموز خودش در فضا تیراندازی می کند و یک به یک مراحل بازی را پشت سر می گذارد و امتیاز دریافت می کند. در بخش ظاهری Beat Shooter – Gunshots Rhythm Game عملکرد خوبی داشته است و طراحی هنری جهان بازی بسیار زیبا و چشم نواز است. از انیمیشن ها و افکت های خوبی در بازی استفاده شده است و استایل فضایی و سورئال آن جذابیت های منحصر به فردی دارد. از لحاظ شنیداری موسیقی ها بسیار با کیفیت هستند و موسیقی های برتر و سطح اول جهان که در پلتفرم هایی مثل اسپاتیفای می شنوید در این بازی قرار داده شده اند. روی هم رفته باید گفت، کمپین این بازی می تواند تجربه لذت بخش و آرامش بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد و اگر به دنبال یک بازی خوب برای سپری کردن اوقات فراغت تان هستید Beat Shooter – Gunshots Rhythm Game می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. شایان ذکر است، Beat Shooter – Gunshots Rhythm Game توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و با بیش از 1.000.000 دانلود با استقبال استثنایی گیمر ها از سراسر جهان رو به رو شود. از این رو، تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی محبوب و پرطرفدار را در دو نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانولد کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.5.5

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران