دانلود نسخه جدید Dumbbells برای اندروید

دسته بندی:

Dumbbell Home Workout v3.01 بدنسازی کامل در خانه مخصوص دستگاه های اندروید نسخه آنلاک شده برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها

این روز ها هر کسی آرزوی داشتن بدنی عضلانی، جذاب و عاری از چربی را دارد. وجود شبکه های اجتماعی علی الخصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث شده است که خیلی ها به هر کاری دست بزنند تا به اندامی منتاسب برسند. برای رسیدن به چنین هدفی، ورزش کردن اصلی ترین راه است. به همین دلیل در اقصی نقاط شهر ها می توانیم باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام را مشاهده کنیم. این باشگاه ها دارای تمامی ابزار ها و وسایل لازم برای تمرین و عضله سازی و بهترین مکان برای رسیدن به تناسب اندام و از دست دادن اضافه وزن هستند. خیلی از افراد مشغله های کاری، درسی و خانوادگی زیادی دارند و زمان کافی برای رفتن به باشگاه را ندارند و یا به هر دلیلی نمی توانند از امکانات موجود در باشگاه ها استفاده نمایند. تصور عمومی بر این است که بدون رفتن به باشگاه نمی توان به تناسب اندام و بدن عضلانی رسید و حتما باید برای این کار، وسایل موجود در باشگاه را در اختیار داشت. اما این گفته تا حد زیادی نادرست است و وسایل و ابزار های موجود در باشگاه بیشتر برای آسان تر شدن تمرین هستند و خود نقشی در عضله سازی ندارند. می توان با داشتن یک جفت دمبل، تمامی حرکات لازم برای بدنسازی را انجام داد و در خانه یا هر محیط دیگری به ورزش پرداخت. البته این کار نیاز به آموزش های تخصصی دارد. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که چنین آموزش هایی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. Dumbbell Home Workout عنوان یک اپلیکیشن برای آموزش و پیگیری بدنسازی کامل با دمبل، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری AxiomMobile توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه تمرینات برای اهداف مختلف دسته بندی شده اند. برای مثال می توانید از آن برای چربی سوزی، افزایش قدرت بدن یا بدنسازی کامل استفاده نمایید. هر یک از این اهداف را که انتخاب کنید، مجموعه ای از حرکات به شما آموزش داده می شود که با پیگیری و انجام آن ها در مدت زمان کمی می توانید به هدف خود برسید. برنامه آمار کاملی از نحوه انجام ورزش را ثبت و ارائه می کند تا بتوانید روی عملکرد خود نظارت کامل داشته باشید. پس اگر دمبل در خانه دارید، این برنامه را دانلود کرده و بدن دلخواه خود را بسازید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Dumbbell Home Workout اندروید:

  • دارای برنامه های تمرینی کامل برای اهداف مختلف
  • آموزش حرکات با انیمیشن
  • ارائه بازخورد صوتی برای کاهش نیاز شما به کار کردن با گوشی
  • نگهداری تاریخچه کامل از جلسات ورزشی شما
  • تمامی تمرینات تنها با یک جفت دمبل قابل انجام هستند.

اپلیکیشن Dumbbell Home Workout یک راه حل عالی برای تمامی کسانی است که می خواهند در خانه و تنها با استفاده از دمبل به بدنسازی بپردازند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.01

    • optimized for Android 11
    • beep volume
    • fixed calorie counting
    • link to Kettlebell app
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران