نسخه جدید و کامل Nebo

دسته بندی:

Nebo: Note-Taking & Annotation v3.2.2 – اپلیکیشن یادداشت برداری خلاقانه و پر امکانات اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 9.99 دلار برای اولین بار در ایران

Nebo: Note-Taking & Annotation عنوان یک اپلیکیشن یادداشت برداری خلاقانه و پر امکانات می باشد که توسط MyScript توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. در این کره خاکی انسان ها روزانه هزاران درخت را برای تهیه کاغذ قطع می کنند. ما از این کاغذ ها برای چاپ روزنامه، دفتر های یادداشت، چاپ کتاب ها و .. استفاده می کنیم. اگر همین روند ادامه داشته باشد روز به روز گرمایش زمین بیشتر شده، که آسیب آن به خود ما وارد می شود. همین موضوع یکی از بهترین دلایل برای استفاده از اسمارت فون ها، برای یادداشت برداری می باشد. ما اگر بتوانید یادداشت های خود را در گوشی های هوشمند نوشته و ذخیره کنیم به میزان قابل توجهی در مصرف کاغذ صرفه جویی نموده و از قطع درختان جلوگیری می نماییم. اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد ضعف نرم افزار های موجود در این زمینه می باشد. قطعا کشیدن انواع چارت ها، نوشتن فرمول ها و چیز هایی مشابه آن ها، در گوشی های هوشمند کار ساده ای نیست و نیازمند استارت اپ هایی تخصصی است. بدین منظور وب سایت اپلیکیشن برتر به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان قصد دارد تا شما را با یک استارت اپ نوت برداری فوق العاده کاربردی آشنا کند. بدون شک Nebo: Note-Taking & Annotation یکی از انقلابی ترین برنامه های موجود در زمینه یادداشت برداری می باشد. به کمک اپ فوق قادر خواهید بود به سرعت به تایپ با دست خط خود پرداخته و خروجی را به صورت متن هایی تایپ شده دریافت کنید! به هر حال این استارت اپ دارای امکانات و قابلیت های متنوعی است که در ادامه پست به آن ها خواهیم پرداخت.

تایپ با دست خط خود به وسیله Nebo: Note-Taking & Annotation

تمامی برنامه هایی که ما از آن ها استفاده می کنیم دارای مشخصه هایی برجسته هستند. اصلی ترین ویژگی برجسته اپلیکیشن Nebo: Note-Taking & Annotation توانایی تایپ با دست خط شخصی خود می باشد. به وسیله این نرم افزار تنها کافی است با استفاده از انگشت و یا قلم نوری اسمارت فون تان شروع به نوشتن بر روی صفحه نمایش کنید. سیستم هوشمند این متون را تشخیص داده و با دقت بسیار بالایی آن ها را به متن هایی چاپ شده تبدیل می کند. نکته ای که این ویژگی را جذاب تر می کند پشتیبانی آن از 66 زبان مختلف در سراسر دنیا می باشد. این ویژگی اجازه می دهد که افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا بدون هیچ گونه محدودیتی شروع به نوشتن متن های شان کنند.

کشیدن انواع چارت و یا نمودار های مختلف

همان گونه که در تمامی طول توضیحات اشاره کردیم هنگام استفاده از برنامه Nebo: Note-Taking & Annotation، انگار که از یک کاغذ دیجیتالی استفاده می کنید. همین موضوع اجازه می دهد که نه تنها به کمک دست خط خود متن ها را تایپ کنید، بلکه هر نوع شکلی و یا نموداری را به راحتی هر چه تمام تر بکشید. کاربران قادر خواهند بود که در هنگام کشیدن شکل های مختلف و یا نوشتن متن ها از رنگ های مختلف و گوناگونی استفاده کنند. این ویژگی یکی دیگر از دلایل پر طرفدار بودن برنامه “نبو” می باشد.

حاشیه نویسی فایل های pdf به کمک “نبو”

از دیگر قابلیت های نرم افزار Nebo: Note-Taking & Annotation توانایی حاشیه نویسی اسناد و فایل های پی دی اف می باشد. به وسیله این برنامه قدرتمند می توانید تنها با یک اشاره فایل پی دی اف مورد نیاز خود را فراخوانی کرده و هر نوع متنی را روی آن بنویسید. نه تنها امکان نوشتن متن ها موجود می باشد بلکه شیوه خلاقانه تایپ کردن اجازه خواهد داد که به راحتی فرمول های مختلف ریاضی را نوشته و یا از شکلک ها و علائم خاص در نوشته های تان استفاده کنید. برای دریافت خروجی از تمامی متن های نوشته شده چندین فرمت مختلف در دسترس شما عزیزان قرار داده می شود که استفاده از هر کدام شان تنها به شما و نیاز هایتان بستگی دارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Nebo: Note-Taking & Annotation اندروید :

  • نوشتن متون با استفاده از دست خط شخصی خودتان
  • موتور تبدیل دست خط به متن های تایپ شده
  • پشتیبانی از دست خط ها در 66 زبان مختلف
  • دقت بسیار بالا در تبدیل بد ترین دست خط ها به متن هایی خوانا
  • توانایی کشیدن چارت ها و نمودار های گوناگون
  • قلم های مختلف در رنگ های متنوع
  • امکان نوشتن انواع فرمول های ریاضی و تبدیل آن ها به نسخه تایپی
  • حاشیه نویسی اسناد و فایل های پی دی اف
  • دریافت خروجی در فرمت های گوناگون
  • افزودن کلمات سفارشی به فرهنگ لغت شخصی
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در نوشتن یادداشت ها
  • همگام سازی اطلاعات خود با سرور های ابری متنوع

اپلیکیشن Nebo: Note-Taking & Annotation با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه نوشتن یادداشت با دست خط خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 9.99 دلار منتشر و امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این استارت اپ خلاقانه و نوآورانه را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.2.2

    • You can now export multiple pages at once, combining them into one file and customizing the file name as needed.
    • Create checkboxes that you can tick with your pen. Alternatively, tap them to toggle their state.
    • Stability improvements. Thanks for reporting your issues.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران