دانلود نسخه جدید RopePixel برای اندروید

دسته بندی:

Rope Pixel Master v0.16 Mod – بازی تفننی استاد طناب – آکادمی نجات قهرمان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و جایزه نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Rope Pixel Master – Rescue Hero Academy نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی ONEGAME G L OBAL برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی ONEGAME GLOBAL پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و بازی های پر طرفداری مثل Super Stickman Heroes Fight را در کارنامه بازی سازی اش دارد. Rope Pixel Master – Rescue Hero Academy هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی هیجان انگیز و چالش برانگیزش، تجربه یونیک و سرگرم کننده دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. گیم پلی این بازی از جهات بسیاری به بازی Rope Rescue – Unique Puzzle شباهت دارد. این ممکن است برای خیلی از افراد ناامید کننده به نظر برسد، اما توسعه دهندگان Rope Rescue – Unique Puzzle توانسته اند با افزودن ویژگی های جالبی به این بازی، آن را به یک بازی متفاوت تبدیل کنند که مطمئناً ارزش امتحان کردن را دارد و بدون شک نظر شما را جلب خواهد کرد.

در بازی Rope Rescue – Unique Puzzle شما به یک طناب دسترسی دارید و وظیفه تان این است که آن را دور دایره هایی که در هر مرحله مشاهده می کنید بپیچید و یک سری قهرمان را از محلی که در آن گیر افتاده اند نجات دهید. اما نکته بازی اینجاست که شما باید به شکلی این طناب را دور دایره ها بپیچید که بهترین مسیر نجات برای قهرمانان آماده شود. در مسیر نجات قهرمانان موانع زیادی وجود دارد و چالش شما این است که قهرمانان را از مسیر امن و بدون برخورد با موانع عبور دهید. در هر بار تلاش تان برای نجات قهرمانان، شما باید توانسته باشید تعداد مشخصی از قهرمانان را نجات دهید تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید. اگر نتوانید به تعداد مشخص شده برسید، مجبور می شوید مرحله را مجدداً آغاز کنید. موانع بازی Rope Rescue – Unique Puzzle نسبتاً متنوع هستند. در مراحل پایین‌تر بازی این تنوع بیشتر به چشم می آید و با معرفی مکانیزم های جدید سورپرایز می شوید، اما در باقی کمپین بازی دوباره همان مکانیزم های مراحل ابتدایی بازی تکرار می شوند. با این وجود،‌ طراحی پازل ها آنقدر خوب انجام شده که بازی به مسیر خسته کننده بودن وارد نشود و تا انتهای بازی پازل ها و مراحل بازی برای شما جذاب و درگیر کننده باشند. این بازی دارای بیش از ۲۰۰ مرحله و ۵ مود است و چالش خوبی را برای تمام افراد در تمام رده های سنی به ارمغان خواهد آورد. Rope Rescue – Unique Puzzle توانسته امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده اش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران