نسخه آخر و کامل Zombie Evolution برای موبایل

دسته بندی:

Zombie Evolution v1.0.17 Mod – بازی آرکید – تفننی تکامل زامبی ها اندروید نسخه اصلی نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Zombie Evolution – تکامل زامبی ها نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Tapps Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Tapps Games یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی مارکت اندروید است و با ده ها بازی و میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی بی نظیری را برای خودش ثبت کرده است. خالق بازی هایی مثل Vlogger Go Viral – Tuber Game و Bid Wars: Pawn Empire این بار با یک ایده جذاب و سرگرم کننده دیگر به مارکت اندروید آمده و بازی Zombie Evolution: Halloween Zombie Making Game را ارائه کرده است. مکانیزم های گیم پلی این بازی بسیار ساده است و از ترکیبی از المان های ادغام و آیدل استفاده می کند. در این بازی محوریت خط داستانی کاملاً حذف شده است و تمام تمرکز بازی روی گیم پلی است. در این بازی شما باید سعی کنید با ترکیب کردن زامبی ها با یکدیگر، گونه های جدیدی از زامبی ها را بسازید. در حقیقت، همانطور که نام بازی پیشنهاد می کند، شما باید آنقدر زامبی ها را با هم ترکیب کنید که تکامل پیدا کنند و قوی تر شوند. زامبی ها در ابتدا از طریق جعبه های دلیوری از آسمان روی زمین می افتند و شما می توانید با شکستن جعبه ها آنها را آزاد کنید. از قرار معلوم این زامبی ها تخم گذار هستند و زمانی که آنها را آزاد می کنید تخم گذاری را شروع می کنند. هر زمانی که یک زامبی تخم می گذارد، شما درآمد دریافت می کنید. زمانی هم که دو زامبی یک شکل را با هم ادغام کنید، زامبی تکامل یافته تر و قوی تری ایجاد می کنید که تخم های گران تری می گذارد و باعث می شود درآمد شما افزایش پیدا کند. زمانی که درآمد تان زیاد شد، می توانید آپگرید ها و ویژگی هایی که بازی در اختیار شما می گذارد را خریداری کنید.

تمام آپگرید ها و ویژگی های بازی Zombie Evolution به شما کمک می کنند بتوانید درآمد بیشتری به دست بیاورید. به طور مثال، می توانید با آپگرید کردن سرعت جعبه دلیوری، زمان بازه های دلیوری را کاهش دهید و زامبی های بیشتری به دست بیاورید. به این ترتیب می توانید سریع تر زامبی ها را با هم ادغام کنید و سریع تر درآمد کسب کنید. یا به طور مثال، می توانید با خرید کردن مستقیم زامبی ها، زامبی های بیشتری داشته باشید. به این ترتیب می توانید از این طریق هم سریع تر درآمد کسب کنید. همچنین، مثل اکثر بازی های آیدل، با کلیک کردن های پیاپی روی یک زامبی هم می توانید درآمد کسب کنید. در مجموع، باید بگوییم Zombie Evolution از ترکیب المان های ادغام و آیدل به خوبی در گیم پلی خودش بهره برده است. ایده بازی جدید است و با ورود به بازی می توانید حس تازگی و نو بودن را به خوبی لمس کنید. در حالی که محتوای بازی کمپین طولانی ای ندارد، در عین حال رضایتبخش است و مپ بازی دارای لوکیشن های متنوعی است. فضای گرافیکی بازی و صداگذاری ها در نوع خودشان خوب هستند و با توجه به حجم کم بازی می توانیم نمره قابل قبولی برای آنها در نظر بگیریم. کنترل ها در ساده ترین حالت خود هستند و تمام مکانیزم های گیم پلی بازی به راحتی از طریق ضربه زدن و درگ کردن روی صفحه نمایش انجام می شوند. پرفورمنس بازی بسیار روان و بدون اشکال است و تقریباً در تمام دستگاه های موبایلی می توانیم انتظار تجربه بی نقصی را داشته باشیم. Zombie Evolution توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.3 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و با بیش از 1.000.000 دانلود با استقبالی استثنایی رو به رو شود. از این رو، تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً‌ توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.0.17 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران