دانلود A Musical Story - بازی موزیکال-ماجرایی یک داستان موزیکال" اندروید!

دسته بندی:

A Musical Story v1.0.5.1 Mod – بازی موزیکال بسیار جذاب “یک داستان موزیکال” برای اندروید نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

A Musical Story – یک داستان موزیکال نام دومین پروژه رسمی استودیوی آمریکایی Digerati Distribution در سبک بازی های موزیکال (Music) است که در قالب یک بازی پولی با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به انتشار رسیده و به معرض فروش قرار داده شده است. این بازی به شکل انحصاری و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی توسط اپلیکیشن برتر آماده سازی شده است. گفتنی است که این بازی به صورت پولی عرضه شده و شما برای دریافت مستقیم آن از گوگل پلی نمی توانید اقدام کنید. شما می توانید به صورت رایگان از اپلیکیشن برتر نسخه پولی این بازی را به شکل خریداری شده دانلود کنید و از یک عنوان پرمیوم و جذاب نهایت لذت را ببرید. A Musical Story پیش از اینکه برای دستگاه های اندرویدی عرضه شود ابتدا برای پلتفرم Windows PC از طریق فروشگاه استیم عرضه شده بود. محبوبیت چشم گیر بازی باعث شد تا توسعه دهندگان آن تصمیم بگیرند که نسخه پورت شده بازی را برای سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز منتشر کنند. در بازی A Musical Story شما با یک عنوان کاملاً متفاوت و تکامل یافته از یک بازی موزیکال سر و کار دارید. در ادامه با اپلیکیشن برتر در معرفی و بررسی ویژگی های این بازی همراه باشید.

A Musical Story اگرچه در ظاهر یک بازی موزیکال دیگر به نظر می رسد اما المان های به کار رفته در بازی و سبک متفاوت طراحی های آن باعث شده تا بدون شک این بازی را جزو برترین و متمایزترین بازی های سبک موزیک بدانیم. برخلاف اغلب بازی های این سبک که معمولاً داستان و ماجرای خاصی ندارند، بازی A Musical Story همانطور که از نامش پیداست یک بازی داستانی موزیکال است. داستان بازی در رابطه با پسری جوان به نام Gabriel است که در یک بند موسیقی جز فعالیت می کند. یک روز به خاطر یک حادثه او به کما فرو می رود. از جایی که بخش مهمی از زندگی او موسیقی بوده، گابریل در ذهن خود تصورات جالبی از اجرای موسیقی همراه با هم گروهی هایش دارد. او این تصورات را که درواقع خاطرات اجراهای موسیقی در قبل بوده اند را به یاد می آورد. هر مرحله از بازی درواقع قسمتی از خاطرات گابریل است. روند بازی مثل هر بازی موزیکال دیگری به سرعت عکس العمل و دقت شما بستگی دارد. بخش چپ تصویر مربوط به نوت های آبی رنگ و بخش راست تصویر مربوط به نوت های نارنجی رنگ است. با شروع مراحل بازی آهنگ شروع می شود و شما با تکمیل کردن نوت ها و دنبال کردن ضرب آهنگ ها بخش های بیشتری به آن موسیقی اضافه می کنید. به گفته سازنده بازی A Musical Story بیشتر از 25 موسیقی مختلف و اورجینال در این عنوان وجود دارد و با پیشروی در مراحل شرایط هم سخت تر و چالش برانگیز تر می شود. با عبور از هر مرحله می توانید کات سین های کارتونی و هنری بازی را ببینید که روند داستانی را به شما نمایش می دهند. سبک متفاوت طراحی ها و گرافیک جذاب این بازی از دیگر نکاتی است که مطمئناً توجه شما را جلب می کند. پس اگر از بازی های موزیکال لذت می برید و به دنبال یک تجربه منحصر به فرد در این سبک هستید، A Musical Story را از دست ندهید و همین حالا نسخه خریداری شده و کامل آن را از دانلودباکس اپلیکیشن برتر دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.5.1

    • Celebrate the launch of A Musical Story on Google Play Store!
    • Key Features:
    • Rekindle Gabriel's memories with rhythmic button presses in time with the music!
    • Storytelling without words – discover Gabriel’s journey through music and visuals alone!
    • Gabriel's story comes to life through a beautifully crafted art style!
    • A unique original soundtrack featuring 26 songs!
    • Play every song perfectly to unlock a hidden chapter!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران