Cartoon Crush - بازی تفننی-تطبیق ساز کارتون کراش" اندروید مود

دسته بندی:

Cartoon Crush v324 Mod – بازی تفننی-پازل-تطبیق ساز کارتون کراش اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و جان بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Cartoon Crush نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Zenith Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این روز ها، توسعه بازی های موبایلی مثل آب خوردن شده است و توسعه دهندگان بازی های موبایلی انواع و اقسام بازی های موبایلی تفننی را برای گیمر ها توسعه داده اند و آنها را در مارکت های مختف عرضه کرده اند. با این وجود، پیدا کردن یک بازی خوب تفننی در مارکت اندروید که بتوانید با آن اوقات فراغت تان را پر کنید و از آن لذت ببرید کار چندان ساده ای نیست. خب، باید بگوییم امروز روز خوش شانسی شماست. چون Cartoon Crush به اندازه Candy Crush و Toon Blast هیجان انگیز و جذاب است و دقیقاً مانند آنها گیم پلی اعتیاد آوری دارد که می توانند هفته ها و ماه ها شما را سرگرم کند. این بازی اساساً یک بازی “Matching Puzzler” یا “جورچین پازلی” است و گیم پلی آن قطعاً برای علاقه منده و طرفداران این سبک بازی ها آشنا خواهد بود. ساختار بازی به صورت مرحله ای-امتیازی است و در هر مرحله شما باید سعی کنید با ضربه زدن روی کلاستر بلوک ها در یک رنگ، تعداد مشخصی از بلوک های رنگی را حذف کنید تا بتوانید هدف مرحله را تکمیل کنید و امتیاز دریافت کنید و به مرحله بعدی بروید. هر بار هم که این کار را انجام می دهید، بلوک های جدید از بالا به پایین می آیند و جای بلوک های قبلی را پر می کنند. چالش شما این است که ضمن اینکه تلاش می کنید تا در کمترین تعداد حرکات ممکن کلاستر بلوک های رنگی را حذف کنید و به اهداف بازی برسید، بیشترین امتیاز را هم در هر مرحله دریافت کنید. بنابراین اگر دنبال یک بازی تفننی خوب و اعتیاد آور برای پر کردن اوقات فراغت تان می گردید، Cartoon Crush قطعاً می تواند یک بازی عالی برای شما باشد!

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، کاری که در هر مرحله از بازی Cartoon Crush باید انجام دهید حذف کردن بلوک های رنگی، رسیدن به اهداف مشخص شده، و دریافت بیشترین امتیاز است. از آنجایی که Cartoon Crush یک بازی تفننی است، امکانات زیادی در اختیار شما قرار داده شده است که بتوانید به راحتی در بازی پیشروی کنید و مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید. در هر مرحله، اگر بتوانید بیش از ۲ بلوک یک رنگ را حذف کنید، می توانید به بوستر ها برسید. بوستر ها به شما کمک می کنند که سریع تر بلوک های رنگی را حذف کنید. این بوستر ها شامل: موشک، ستاره، و بمب می شوند. موشک ها می توانند بلوک ها را در ردیف های افقی و عمودی حذف کنند؛ ستاره ها می توانند بلوک های یک رنگ مشخص را حذف کنند؛ بمب ها هم می توانند در یک شعاع مشخص بلوک های رنگی را حذف کنند. ضمن اینکه، بوستر ها می توانند با هم ترکیب شوند و قدرت بیشتری پیدا کنند. به طور مثال، شما می توانید ۲ موشک را با هم ترکیب کنید و بولک ها را در دو محور عمودی و افقی حذف کنید؛ یا می توانید ۲ ستاره را با هم ترکیب کنید و کل بلوک های رنگی را به یکباره حذف کنید. Cartoon Crush دارای بیش از ۶۰۰ مرحله است و از لحاظ مراحل بازی هم از تنوع بالایی برخوردار است. بازی رفته رفته چالش برانگیز تر می شود و هرچه در بازی پیشروی می کنید المان های جدیدی برای به چالش کشیدن شما به مراحل بازی معرفی می شوند. شایان ذکر است، بازی دارای یک بخش مولتی پلیر آنلاین، یک بخش تورنومنت های روزانه و هفتگی، و یک بخش بسیار جالب همکاری تیمی است که به شما اجازه می دهد با دوستان تان تیم تشکیل دهید و در رویداد های مختلف با رقبای دیگر از سرتاسر جهان به رقابت بپردازید. Cartoon Crush توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دریافت کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 324

    • - Visual improvements & fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران