دانلود نسخه آخر 2 Minutes in Space

دسته بندی:

A 2 Minutes in Space v1.8.5 Mod – بازی تفننی به مدت ۲ دقیقه در فضا اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

A 2 Minutes in Space – به مدت ۲ دقیقه در فضا عنوان یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Rarepixels برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. همانطور که از نامش پیداست A 2 Minutes in Space یک بازی فضایی است. مدت هاست که بازی های فضایی مورد توجه استودیو های بازی سازی و همچنین گیمر ها قرار گرفته اند. امروزه بازی های زیادی با این مضمون در مارکت اندروید یافت می شوند اما کدام بازی فضایی می تواند یک بازی خوب باشد؟ این سؤال به بزرگی یک کهکشان است! موارد زیادی مثل گیم پلی، گرافیک بازی، و… می توانند در انتخاب یک بازی مد نظر قرار بگیرند. اما اگر شما گیمری هستید که قصد دارد اوقات فراغتش را با یک بازی سرگرم کننده بگذراند A 2 Minutes in Space می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این بازی دارای یک گیم پلی ساده و البته خلاقانه و نوآورانه است و تجربه یونیکی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. گیم پلی بازی دارای مکانیزم های پیچیده ای نیست و از المان های شوتر و بقاء استفاده می کند. ساختار بازی به صورت مرحله ای است. در هر مرحله شما یک سفینه فضایی در اختیار دارید که توسط موشک های دشمن های نامرئی تهدید می شود. وظیفه شما این است که بتوانید با مانور دادن و همچنین شلیک کردن به موشک های دشمن تا جایی که می توانید سلامت سفینه فضایی خودتان را حفظ کنید و منفجر نشوید. البته در ابتدا سفینه فضایی شما قابلیت شلیک کردن به موشک ها را ندارد و فقط می توانید با آن مانور بدهید. اما در ادامه و با به دست آوردن امتیاز و طلا که در بازی باید جمع آوری شوند قادر خواهید بود سفینه های فضایی دیگری را آنلاک کنید که قابلیت شلیک کردن را هم دارند.

علاوه بر این در خلال بازی A 2 Minutes in Space هم می توانید به نیرو های ویژه کمکی دست پیدا کنید. این نیرو های ویژه کمکی شامل شیلد های دفاعی، پالس های الکترومغناطیسی، بوستر سرعت،‌ و بسیاری موارد دیگر می شوند که می توانند کمک تان کنند بیشتر به هدف تان که همان بقاء است نزدیک شوید. روی هم رفته باید گفت گیم پلی بازی A 2 Minutes in Space بسیار جذاب و رضایتبخش است. مراحل بازی بسیار هاردکور هستند و ۲ دقیقه بقاء کار آسانی نخواهد بود و با یک چالش تمام عیار رو به رو خواهید شد. این باعث می شود عمق بازی زیاد شود و ارزش تکرار پذیری بازی افزایش پیدا کند. کنترل سفینه فضایی بسیار ساده است و برای مانور دادن به راحتی می توانید با لمس کردن قسمت چپ و راست و پایینی صفحه نمایش دستگاه تان سفینه فضایی را به هر طرف که خواستید ببرید اما استاد شدن در اینکار نیازمند دقت و حوصله فراوانی است. تعداد سفینه های فضایی ای که می توانید آنلاک کنید زیاد نیست اما همین تعداد هم تنوع خوبی را در بازی به وجود می آورند. از بعد ظاهری، فضای گرافیکی بازی زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری آن به صورت مینیمالیستی کار شده است. انیمیشن ها و افکت ها هم درخور و مناسب هستند و از ترکیب رنگ های تیره که متناسب با فضا است برای جهان بازی استفاده شده است. از بعد شنیداری، موسیقی متن بازی و صدای برخورد ها و انفجار ها هم بسیار خوب هستند و اتمسفر هیجان انگیزی را برای بازی خلق کرده اند. A 2 Minutes in Space توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. به همین دلیل هم تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی محبوب و پرطرفدار را در ۲ نسخه اصلی و مود شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.8.5

    • Some bugs fixed and some improvements made ;)
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران