دانلود نسخه جدید Archer Hunter برای موبایل

دسته بندی:

Archer Hunter v0.2.2 Mod – بازی آرکید هیجان آور شکارچی کماندار اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Archer Hunter – Offline Action RPG Game نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Imba برای گیمر ها منتشر شده است. استودیو بازی سازی Imba پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است که از میان آنها می توان به عناوینی مثل I Am Hero: AFK Tactical Teamfight ، Kawaii Mansion ، I Am Archero – Legend Of Arrows ، و Auto Chess Legends اشاره کرد. Archer Hunter – Offline Action RPG Game هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با یک گیم پلی هیجان انگیز و سوپر اعتیاد آور، تجربه منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. در حالی که این بازی خودش را در ژانر آرکید معرفی کرده است، در عین حال می توانیم بگوییم Archer Hunter – Offline Action RPG Game بیشتر یک بازی نقش آفرینی است تا چیز دیگری. بازی های نقش آفرینی جزو بازی های محبوب گیمر ها هستند. چراکه کمی فاصله گرفتن از واقعیت و تبدیل شدن به یک قهرمان شکست ناپذیر، از قدیم الایام برای گیمر ها جذاب بوده است. علی رغم اینکه ایده اصلی اکثر بازی های نقش آفرینی یکی است، هر کدام از آنها ویژگی های خاص خودشان را دارند و با داستان ها و جهان خودشان و کاراکتر های یونیک، حس و حال تازه و جدیدی ارائه می کنند. Archer Hunter – Offline Action RPG Game هم دقیقاً یکی از همین بازی هاست. با بهره گیری از یک داستان افسانه ای، این بازی شما را وارد یک ماجرای آخرالزمانی می کند. نیرو های شیطانی بر تمام جهان مسلط شده اند و شما آخرین امید جهانیان هستید، شکارچی کمانداری که مهارت های فوق العاده اش او را به یک افسانه تبدیل کرده است. حالا شما باید به شکاچی کماندار کمک کنید تا بتواند با تیر و کمانش نیرو های شیطانی را یک بار و برای همیشه نابود کند. برای اینکار باید در هر استیج با انبوهی از دشمنان مبارزه کنید و پس از از بین بردن آنها با باس های آنها هم مبارزه کنید.

این ساختار گیم پلی در بازی های این سبک مرسوم هستند و توسعه دهندگان Archer Hunter – Offline Action RPG Game هم به خوبی توانسته اند استیج هایی را برای این بازی طراحی کنند که هم مبارزات و هم باس فایت های آنها درگیر کننده و چالش برانگیز باشد. دشمنان و رؤسای آنها در هر استیج قوی تر می شود و پترن های هجومی آنها تغییر می کند. این باعث می شود بازی از حالت کسل کننده و تکراری بودن خارج شود و همیشه یک دشمن و یا یک باس جدید شما را سورپرایز کند. برای برقرار شدن تعادل در سیستم مبارزاتی بازی، شکارچی کماندار شما هم دارای مهارت هایی است که می توانند ارتقاء پیدا کنند. این مهارت ها در قالب پرک هایی هستند که با لول آپ شدن شکارچی کماندار از طریق به دست آوردن امتیاز تجربه آنلاک و قابل استفاده می شوند. مطابق معمول بازی های این سبک، شما در ابتدا کارتان را به عنوان یک شکارچی کماندار معمولی آغاز می کنید و رفته رفته که دشمنان را از بین بردید و به استیج های بالاتر صعود کردید، می توانید پاداش به دست بیاورید. سپس، قادر خواهید بود از این پاداش ها برای ارتقاء های مختلف استفاده کنید. ضمناً، امکانات دیگری مثل زره،‌ اسلحه ها، گنجینه ها، و انواع و اقسام آیتم های دیگر هم در این بازی وجود دارد که با به دست آوردن آنها هم می توانید قدرت شکارچی کماندار را افزایش دهید. کنترل های Archer Hunter – Offline Action RPG Game در ساده ترین حالت خود و به راحتی قابل یادگیری می باشند. تنها کافی است انگشت تان را روی صفحه نمایش قرار دهید تا کنترل کاراکتر تان را به عهده بگیرید. زمانی که انگشت تان را رها کنید، کاراکتر تان حملات خودش را آغاز می کند و به صورت خودکار به دشمنان تیراندازی می کند. توسعه دهندگان Archer Hunter – Offline Action RPG Game علاوه بر اینکه از لحاظ گیم پلی عملکرد خوبی داشته اند، از لحاظ سمعی و بصری هم عملکرد بسیار خوبی داشته اند. فضای گرافیکی بازی زیبا و چشم نواز به نظر می رسد و طراحی جهان آن بسیار عالی است. انیمیشن ها و افکت ها هم جلوه های بصری خوبی را برای آن ایجاد کرده اند و قابل تحسین هستند. صداگذاری ها هم به نوبه خودشان خوب کار شده اند و بی تردید بر جذابیت های بازی می افزایند.Archer Hunter – Offline Action RPG Game امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است به صورت کاملاً رایگان از طریق سرور ها ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در صورت انتخاب مود ؛ هنگام ورود به بازی اینترنت قطع باشد.



  • تغییرات نسخه 0.1.9

    • NEW
    • * New feature: Bulk Fuse and Bulk Dismantle
    • * 3 new heroes: Selene, Katherine and Wolfang
    • * Introduce chapter 12 and 13
    • UPDATE
    • * New Hero Special Offer
    • BUG FIXES
    • * Fix bug causing Hazard can't cast her Utlimate
    • * Fix bug with localization
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران