دانلود ــ آرکید + تفننی Balls Duel

دسته بندی:

Balls Duel v1.3.70 Mod – بازی آرکید سرگرم کننده دوئل توپ ها مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جوایز بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Balls Duel نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی VOODOO برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی VOODOO یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی مارکت اندروید است و اگر شما هم یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی های موبایلی باشید، حتماً نام این استودیو بازی سازی را شنیده اید و یا حداقل یکی از بازی های آنها را امتحان کرده اید. این استودیو بازی سازی پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را ساخته است و خالق بازی های فوق العاده ای مانند Ball Blast، Knock’em All، Run of Life، Crowd City، Dune و ده ها بازی دیگر است و کارنامه بازی سازی بسیار موفقی در مارکت اندروید دارد. Balls Duel هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده اش، تجربه منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Balls Duel در رسیدن به آن چیزی که وعده اش را داده موفق عمل می کند و یک بازی رضایتبخش است. این بازی از یک ایده ساده برای گیم پلی خودش استفاده کرده و گیم پلی ای را ارائه کرده که برای هر سلیقه و هر رده سنی ای می تواند مناسب باشد. شاید بتوانیم این بازی را ترکیبی از بازی های Dice Push و Bounce and Collect معرفی کنیم. بسیاری از المان ها گیم پلی Balls Duel به المان های این دو بازی شباهت دارد. اما در مجموع، این بازی یک بازی کاملاً متفاوت است و استایل خاص خودش را دارد و به هیچ عنوان یک بازی تکراری نیست.

مرحله های ابتدایی Balls Duel تقریباً حکم مراحل آموزشی دارند و به شما کمک می کنند با نحوه بازی کردن و تمام مکانیزم های گیم پلی بازی آشنا شوید. شما و رقیب تان در یک میدان مسابقه هستید و تنها هدف تان این است که با پرتاب توپ ها به سمت یک میله، آن را به سمت انتهایی زمین رقیب تان هل دهید. بدیهی است، هر کدام از شما که بتوانید این کار را زودتر انجام دهید برنده خواهید بود. در زمین شما و رقیب تان یک سری باکس قرار دارد که باکس های چند برابر کننده هستند. چالش شما این است که بتوانید با نشانه گیری دقیق و زاویه بندی مناسب توپ ها را به شکلی به سمت این باکس ها بفرستید که به آنها برخورد کنند و چند برابر شوند تا بتوانید میله را بیشتر به سمت زمین رقیب تان هل دهید. با برنده شدن در هر مسابقه هم سکه دریافت می کنید و می توانید با این سکه ها توپ های ابتدایی خودتان را افزایش دهید و شانس برنده شدن تان را در مسابقه ها بیشتر کنید. Balls Duel توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی مهیج و اعتیاد آور را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی، بدون دیدن تبلیغات جایزه بی نهایت دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 1.3.70

    • Lot of corrections for all devices ! The game should run smoother !
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران