نسخه جدید و آخر MetroLand برای اندروید

دسته بندی:

MetroLand – Endless Arcade Runner v1.5.0 Mod – بازی آرکید بسیار سرگرم کننده “مترولند” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

MetroLand – Endless Arcade Runner – مترولند: آرکید رانر بی پایان عنوانی دیگر از استودیوی معروف Kiloo است که در سبک آرکید ساخته و عرضه شده است. استودیوی Kiloo به خاطر ساخت بازی انقلابی و فوق العاده محبوب Subway Surfers به شهرتی جهانی دست پیدا کرد و به اولین شرکت های سازنده بازی های اندرویدی تبدیل شد. بیشتر از 8 سال از انتشار اولین نسخه از بازی Subway Surfers می گذرد و بعد از آن ده ها شرکت و استودیوی دیگر با الگوبرداری از این بازی اقدام به طراحی و توسعه بازی های مشابه کردند که سری بازی های Bus Rush احتمالاً از معروف ترین این بازی ها هستند که شباهت خیلی زیادی به Subway Surfers دارند. اما بالاخره بعد از سال ها سکوت، استودیوی بازی سازی Kiloo یک بازی مشابه Subway Surfers با ویژگی ها، گرافیک و گیم پلی مشابه ساخت تا یک بار دیگر توجه میلیون ها بازیکن موبایلی سراسر جهان را به خود جلب کند و این بار با یک بازی جدید، انقلابی که ایجاد کرده بود را ادامه دهد. اپلیکیشن برتر مفتخرانه اعلام می کند که به محض انتشار این بازی در سطح وب و بعد از بررسی های آن، در اسرع وقت و برای اولین بار در ایران اقدام به انتشار نسخه نهایی و کامل این بازی همراه با یک نسخه مود شده کرده و شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های آرکید و رکوردزنی را به دانلود بازی زیبا و مهیج MetroLand – Endless Arcade Runner می کند.

MetroLand – Endless Arcade Runner را شاید بتوان نسل جدیدی از بازی Subway Surfers و یا نسخه ای نسبتاً متفاوت تر و شاید تکامل یافته تر از این بازی نامید. در این بازی، درست مثل Subway Surfers شما در نقش نوجوانانی هستید که در حال فرار هستید. در حالی که در Subway Surfers شما در حال فرار از دست مأمور قطار بودید، در بازی مترولند شما این بار مجرمی بزرگ تر هستید و در حال فرار از دست نیروهای ویژه خواهید بود. کلیت بازی در سبک Arcade Runner است که محتوای گیم پلی آن به فرار کردن شما از دست نیروهای ویژه و ویراژ دادن از مسیرهای پرخطر و پرمانع خلاصه می شود. شما در طول مسیر و در حین فرار کردن باید آیتم های امتیازی (سکه) و ویژه را جمع آوری کنید. با سکه های به دست آمده شما قادر هستید تا اقدام به خرید آیتم های جانبی، کاراکترهای بیشتر و گزینه های شخصی سازی شده کنید. با کسب آیتم های ویژه در طول مسیر نیز می توانید قابلیت هایی خاص به شخصیت اضافه کنید. این بار شما می توانید به جز خیابان ها و از روی ماشین ها، اتوبوس ها و … از روی سقف خانه ها نیز فرار کنید و هیجان خیلی بیشتری را تجربه کنید. سبک اصلی بازی بر پایه و اساس رکوردزنی است و این یعنی این بازی احتمالاً هیچ پایانی نخواهد داشت و تا زمانی که شما به خاطر یک اشتباه دچار مشکل شده و به یک چیز دیگر برخورد کنید بازی ادامه خواهد داشت. چالش های بازی به نسبت یک بازی ساده و کارتونی کمی بیشتر از حالت عادی به نظر می رسد و اگر بتوانید رکورد خوبی به جای بگذارید، شرایط سخت بازی کار را برای شما خیلی دشوارتر خواهد کرد. برای دانلود و تجربه بازی منحصر به فرد و بسیار زیبای MetroLand – Endless Arcade Runner می توانید به بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر مراجعه کنید و به راحتی از لینک های مستقیم سایت اقدام به دانلود آخرین نسخه معمولی یا مود شده بازی کنید.



  • تغییرات نسخه 1.5.0

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران