دانلود نسخه جدید و آخر Space decor Island

دسته بندی:

Space Decor : Island v1.0.8 Mod – بازی تفننی طراح دکوراسیون داخلی: جزیره اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Space Decor : Island نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی ZYMOBILE L I MITED برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی ZYMOBILE LIMITED پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های موفق دیگری را در مارکت اندروید داشته و خالق بازی هایی مثل Restaurant Renovation و Space Decor : Dream Home Design است. Space Decor : Island هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی و در حقیقت دنباله ای برای Space Decor : Dream Home Design است. دقیقاً مثل بازی نسخه اورجینال، در این بازی هم شما در نقش یک طراح دکوراسیون داخلی قرار می گیرید و وظیفه تان این است که با قبول کردن پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی، به یک طراح دکوراسیون شناخته شده و معروف در سطح جهان تبدیل شوید. اما بازی Island با بازی Dream Home Design یک تفاوت بزرگ و اساسی هم دارد. در بازی Dream Home Design شما در یک جهان مدرن بودید و طراحی دکوراسیون شما با استایل های مدیترانه ای،‌ اروپایی، مینیمالیستی، و… بود. اما در Island، شما در یک جهان جزیره ای هستید و طراحی دکوراسیون شما با استایل های مناطق گرمسیری، هاوایی، آسیای شرقی، و… است. با وجود اینکه این بازی استایل گیم پلی مشابهی با بازی نسخه اورجینال دارد، با این وجود Space Decor : Island یک بازی کاملاً یونیک و منحصر به فرد است و قطعاً تجربه آن برای شما لذت بخش و سرگرم کننده خواهد بود.

گیم پلی بازی Space Decor : Island به صورت مرحله ای – امتیازی است و از مکانیزم های جورچین یا همان Match 3 استفاده می کند. در هر مرحله از بازی شما باید یک سری پازل های جورچین را حل کنید تا بتوانید سکه به دست بیاورید. در ادامه هم می توانید با این سکه ها آیتم های مختلفی که در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند را خریداری کنید و آنها را در طراحی دکوراسیون داخلی پروژه هایتان به کار ببرید. حل کردن پازل ها هم بسیار آسان است. در هر پازل، شما باید سعی کنید تعداد ۳ آیتم یک شکل را کنار هم قرار دهید تا حذف شوند. اگر بتوانید تعداد بیشتری از آنها را در یک شکل خاص مثل L که در واقع همان کامبو ها هستند حذف کنید، می توانید پاور آپ و بونس به دست بیاورید. در هر پازل، شما باید سعی کنید تعداد مشخصی از آیتم ها را که بازی از شما می خواهد حذف کنید. پاور آپ ها و بونس ها به شما کمک می کنند که بتوانید سریع تر این آیتم ها را حذف کنید و به تعداد مشخص شده برسید و به راحتی در بازی پیشروی کنید. اما یادتان باشد، تعداد حرکت های شما هم محدود است و باید قبل از اینکه حرکت هایتان به اتمام برسد موفق شده باشید به هدف تان برسید. بنابراین، اگر از بازی های تفننی و جورچین با تم طراحی دکوراسیون داخلی خوشتان می آید، Space Decor : Island مطمئناً می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. Space Decor : Island توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی طلا و الماس خرج کنید، بجای کم شدن زیاد می شوند.



  • تغییرات نسخه 1.0.8

    • - bug fix
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران