دانلود نسخه جدید و آخر Dancing Sky 3

دسته بندی:

Dancing Sky 3 Mod – بازی موزیکال سرگرم کننده رقص در آسمان 3 مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dancing Sky 3 نام یک بازی در ژانر موزیکال است که توسط استودیو بازی سازی AMANOTES PTE LTD برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی AMANOTES PTE LTD یک استودیو بازی سازی حرفه ای و کاربلد است که پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های خوب و موفقی مثل Clash Gang: Epic Beat Em ، Hop Ball 3D ، و Magic Twist: Twister Music Ball Game را در کارنامه بازی سازی اش در مارکت اندروید داشته است. بازی Dancing Sky 3 هم یکی دیگر از بازی های خوب و موفق این استودیو بازی سازی است که توانسته با بیش از 10.000.000 نصب فعال در مارکت اندروید مورد استقبال گیمر ها از سرتاسر جهان قرار بگیرد و به یک بازی محبوب و پرطرفدار تبدیل شود. این بازی دارای یک گیم پلی جذاب و هیجان انگیز است و توانسته با ترکیب المان های اکشن و موزیکال، پکیج اعتیاد آور و سرگرم کننده ای را برای گیمر ها در تمام رده های سنی عرضه کند. این بازی علاوه بر اعتیاد آور بودن و سرگرم کننده بودن می تواند با موسیقی های زیبا و لذت بخشش یک بازی ریلکس کننده باشد و پس از یک روز استرس زا و خسته کننده، تمام استرس و خستگی شما را تخلیه کند. بنابراین، اگر دنبال یک بازی حال خوب کن می گردید، Dancing Sky 3 می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد!

Dancing Sky 3 گیم پلی بسیار ساده و سر راستی دارد و مکانیزم های گیم پلی این بازی اصلاً پیچیده نیستند. نحوه بازی کردن به این صورت است که شما باید کنترل یک توپ را به عهده بگیرید و در یک مسیر مشخص حرکت کنید و از روی سکو های مختلف به نحوی بپرید که با موانع برخورد نکنید. کنترل ها هم بسیار ساده هستند و تنها کافی است انگشت تان را روی قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان قرار دهید تا توپ به حرکت درآید و سپس با درگ کردن توپ، آن را به چپ و راست هدایت کنید. توپ به صورت خودکار با ریتم موسیقی بالا و پایین می پرد و نیازی نیست شما ریتم موسیقی را حفظ کنید. این باعث می شود گیم پلی بازی به اندازه کافی چالش برانگیز باشد، اما در عین حال حالت کژوال و تفننی خودش را هم حفظ کند. Dancing Sky 3 علاوه بر یک گیم پلی عالی و موسیقی های فوق العاده، از یک فضای بصری بسیار زیبا و چشم نواز هم برخوردار است و رنگ های شاد و نئونی به کار رفته در طراحی هنری این بازی بدون شک آن را به یکی از برترین بازی های موزیکال موبایلی تبدیل می کند. Dancing Sky 3 توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.7.6

    • - try fix Remote Config not sync with Main Thread
    • - improve VFX for low device
    • - build-in song list for Android (2 level mode)
    • - set min skip detalTime 0.125 -> 0.100
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران