دانلود آخرین نسخه ــ آرکید + تفننی Zombie Ranch Battle

دسته بندی:

Zombie Ranch v3.0.8 Mod – بازی آرکید سرگرم کننده و زیبای مزرعه زامبی ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جان و طلای بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Zombie Ranch – Battle with the zombie – مزرعه زامبی ها: نبرد با مردگان عنوانی از یک بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی در سبک آرکید از سوی استودیوی Octo Land کشور روسیه می باشد که به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Zombie Ranch – Battle with the zombie اولین بازی رسمی این استودیوی بازی سازی نوپا می باشد اما با این حال ویژگی های حرفه ای و سطح بالای این بازی باعث شده اند که تازه کار بودن Octo Land به هیچ وجه به چشم نیاید. شکل و شمایل این بازی و طراحی های طنزآمیز آن از روی بازی های معروفی همچون Zombie Castaways و Plants vs. Zombies الگوبرداری شده است. ماهیت اصلی این بازی در سبک بازی های برج دفاعی است. زامبی ها با ارتشی بزرگ به سمت مزرعه و انبار محصولات شما حمله ور شده اند و قصد تصرف و نابودی این مزرعه و غارت همه چیز را دارند. این زامبی ها اگرچه ظاهر احمقانه و بی خاصیتی دارند اما بهتر است بدانید تجهیزات نظامی که در اختیار آن ها است کار را برای شما خیلی سخت خواهد کرد. بعضی از آن ها حتی سوار بر اسب و یا دوچرخه به سمت شما حمله ور می شوند و انواع و اقسام سلاح های گرم را نیز برای نابودی شما به کار می گیرند. وظیفه شما این است که قبل از اینکه اجازه دهید زامبی ها از مرز مزرعه شما عبور کنند، آن ها را نابود کنید. برای این کار شما باید انبار محصولات کشاورزی خودتان را به یک پایگاه نظامی و یک برج دفاعی تبدیل کنید و آن را به انواع و اقسام سلاح ها و پدافندهای دفاعی تجهیز کنید. در بازی Zombie Ranch – Battle with the zombie می توانید از ده ها سلاح گوناگون بهره مند شده و از سیستم های دفاعی مثل دیوارها و سیم خاردارها برای مانع شدن از عبور موقتی زامبی ها استفاده کنید. پایگاه شما بخش های مختلفی دارد که باید به همگی آن ها رسیدگی کرده و آن ها را بروز نگاه داشته و تا می توانید ارتقاء دهید. می توانید از سلاح های خودکار استفاده کنید و یا با به کار گیری نیروهای انسانی و سلاح های معمول از پنجره های این انبار به سمت دشمنان شلیک کنید. همه این موارد به قوه استراتژیکی و مدیریتی شما باز می گردد. اگر غافل شوید، زامبی ها انبار شما را نابود کرده و شما را شکست خواهند داد. باید همه بخش ها را به طور یکسان بروز نگه دارید.

برخی از ویژگی های بازی Zombie Ranch – Battle with the zombie اندروید :

  • طراحی های بسیار جالب و کارتونی همراه با گرافیک فانتزی و HD
  • سبک آرکید و اکشن با گیم پلی سبک بازی های برج دفاعی
  • وجود انواع دشمنان از زامبی های مختلف کوچک و بزرگ
  • امکان استفاده از 18 نوع سلاح متفاوت در دسته بندی های گوناگون
  • قابلیت ارتقاء سلاح ها و مهمات
  • قابلیت ساخت و ساز و ارتقاء بخش های دفاعی انبار
  • امکان استفاده از آیتم ها و تجهیزات جنگی متعدد
  • قابلیت ساخت و قرار دادن دیوارهای دفاعی برای جلوگیری از عبور سریع زامبی ها
  • وجود چندین نوع نیرو و مهارت ویژه مثل دینامیت، بمب ، رعد و برق، کوکتل ملوتوف، موشک و غیره
  • بیشتر از 150 مرحله چالش برانگیز با درجه سختی تصاعدی

بازی Zombie Ranch – Battle with the zombie یک بازی تلفیقی آرکید و اکشن است که پر از تخریب و نابودی است! در این بازی اگر از استراتژی های دفاعی آگاه نباشید خیلی زود بازی را خواهید باخت و باعث پیروزی زامبی ها می شوید. این بازی جذاب و سرگرم کننده با ثبت بیشتر از 100 هزار دانلود در گوگل پلی و کسب امتیاز 4.3 از 5.0 یک بازی آرکید متنوع در سبک برج دفاعی برای شما خواهد بود. دست به کار شده و مزرعه خود را از خطر نابودی توسط زامبی ها نجات دهید. سلاح ها را بردارید و با تجهیز کردن انبار و مزرعه خود به تجهیزات دفاعی، زامبی های مهاجم را ریشه کن کنید! این بازی در دو نسخه معمولی و مود شده (طلا و جان بی نهایت) به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر قابل دریافت است.



  • تغییرات نسخه 3.0.8

    • تغییراتی در دسترس نیست
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران