دانلود آخرین نسخه Stickman Hook

دسته بندی:

Stickman Hook v7.2.4 Mod – بازی سرگرم کننده و بسیار زیبای قلاب استیکمن اندروید نسخه معمولی نسخه مود (اسکین بی نهایت حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Stickman Hook – قلاب استیکمن عنوانی از یک بازی جذاب و سرگرم کننده و یکی دیگر از بازی های ساخته شده در مورد شخصیت استیکمن است که توسط استودیوی MadBox کشور فرانسه تولید شده و به شکل رایگان عرضه شده است. اپلیکیشن برتر باری دیگر و به درخواست شما عزیزان، اقدام به تهیه و عرضه یک بازی جذاب گرفته است. Stickman Hook همانطور که از نامش مشخص است، به حرکت قلاب زدن و پرش های استیکمن مربوط می شود! در این بازی شما باید از ابتدای مسیر به سمت پایان آن حرکت کرده و در این میان از موانع مختلف عبور کنید و با قلاب گرفتن، پرش های زیبا و جذاب انجام دهید. در طول مسیر امتیازهای زیادی وجود دارند که باید سعی کنید در حین پریدن های بلند آن ها را به دست بیاورید. درواقع به نقل از سازندگان، در بازی Stickman Hook شما مثل یک عنکبوت جهنده خواهید بود و با تار زدن و قلاب گرفتن، می توانی حرکات آکروباتیک انجام دهید. کلیت بازی به همین صورت دنبال می شود و وظیفه شما این است که به بهترین شکل ممکن از موانع عبور کرده و امتیاز هر مرحله را به همین طریق بگیرید. سبک و گیم پلی بازی بسیار ساده و انجام دادن آن هیچ دشواری خاصی ندارد. شما فقط با یک انگشت و ضربه زدن های به موقع می توانید به خوبی استیکمن را کنترل کنید. برای مثال برای قلاب گرفتن باید در زمانی که در هوا هستید روی صفحه ضربه بزنید تا استیکمن قلاب خود را به آیتم های مخصوص این کار وصل کند و درست زمانی که می خواهید از قلاب جدا شوید نیز باید یک بار دیگر روی صفحه ضربه بزنید. این بازی زیبا و سرگرم کننده گرافیک ساده و روانی دارد و می توان آن را روی اکثر دستگاه های اندرویدی تجربه کرد.

برخی از ویژگی های بازی Stickman Hook اندروید :

  • گرافیک ساده و طراحی های دو بعدی فانتزی
  • گیم پلی سرگرم کننده و اعتیادآور
  • امکان پریدن، قلاب گرفتن و پرتاب شدن با سرعت زیاد
  • قابلیت انجام حرکات آکروباتیک
  • وجود ده ها مرحله مختلف و چالش برانگیز
  • وجود انواع و اقسام اسکین ها و طرح های زیبا
  • حجم مناسب و قابلیت اجرا روی دستگاه های ساده و میان رده

Stickman Hook یک بازی سرگرم کننده است که می تواند با مراحل متعددی که دارد شما را مدت ها سرگرم کند. این بازی برای تمام سنین قابل انجام است. اگر شما نیز می خواهید با یک بازی آرکید و جالب اوقات فراغت خود را بگذرانید، می توانید همین حالا این بازی زیبا را در دو نسخه معمولی و مود شده (اسکین های بی نهایت و حذف تبلیغات آزاردهنده) به صورت رایگان از اپلیکیشن برتر دریافت کنید. این بازی با بیشتر از 50،000،000 دانلود در گوگل پلی به یکی از پرمخاطب ترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی تبدیل شده است! Stickman Hook همچنین امتیاز 4.0 از 5.0 را نیز از رأی کاربران به دست آورده است.

تغییرات نسخه ی v7.2.4 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران