دانلود Golden Axe Classics - بازی آرکید تبر طلایی" اندروید مود

دسته بندی:

Golden Axe Classics v6.3.0 Mod – بازی آرکید خاطره انگیز “تبر طلایی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Golden Axe Classics – تبر طلایی یکی دیگر از بازی های کمپانی SEGA از مجموعه CLASSIC GAMES COLLECTION می باشد که حالا برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و بدون نیاز به شبیه ساز یا امولاتور قابلیت اجرا روی موبایل یا تبلت شما را دارد. در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر تصمیم گرفتیم تا این بازی دوست داشتنی و نوستالژیک را به درخواست شما تهیه و در دو نسخه معمولی و مود شده برای دانلود آماده کنیم. بازی Golden Axe یا تبر طلایی برای اولین بار در سال 1989 تولید و برای کنسول مگادرایور (سگا) منتشر شد. این بازی یکی از اولین بازی های محبوب سگا بود و طرفداران بسیاری در نقاط دنیا حتی ایران داشت. بعد از گذشت 30 سال از انتشار این بازی، حالا می توانید باری دیگر دقیقاً همان بازی را با همان ویژگی ها این بار در دستگاه اندرویدی خودتان تجربه کنید و خاطرات گذشته را زنده کنید! بازی Golden Axe Classics در واقع پکیج کامل مجموعه بازی های تبر طلایی است که در سه قسمت عرضه شده بودند. خوشبختانه با نصب همین یک بازی، شما به هر سه قسمت بازی دسترسی خواهید داشت و می توانید آن ها را به صورت کامل تجربه کنید! سری بازی های Golden Axe را می توان از جمله سردمداران بازی های آرکید شمشیرزنی دانست. در این بازی شما در نقش 3 قهرمان مختلف یعنی جنگجوی بربر ، جنگجوی آمازون و جنگجوی کوتوله باید در مراحلی متعدد به سراغ شیاطین و نیروهای خبیث که دشمنان بشریت هستند بروید و آن ها را نابود کنید. جریانات این بازی در سرزمینی بزرگ به نام Yuria اتفاق می افتد. دنیایی که شما قرار است در آن به سراغ نبردهای مهلک بروید، دنیایی فانتزی و تخیلی است.

بازی Golden Axe Classics ویژگی های جالبی دارد که در زمان انتشار نسخه اصلی به نوبه خود منحصر به فرد بود. از جمله این ویژگی ها امکان سوار شدن روی موجودات افسانه ای مثل اژدها، لاک پشت های غول آسا و … بود. با کمک این موجودات می توانستید نه تنها با کمک قابلیت های آن ها به سمت دشمنان حمله کنید، بلکه از یک جان اضافه نیز بهره ببرید! شخصیت های اصلی بازی هر کدام ویژگی ها و خصوصیت های خود را دارند و سلاح مخصوص به هرکدام متفاوت است. همچنین یکی از جالب ترین بخش های بازی Golden Axe Classics امکان استفاده از نیروهای ویژه یا به اصطلاح طلسم های افسانه ای است. در مواقع ضروری می توانید با استفاده از این طلسم ها همه سربازان دشمن را در یک حرکت نابود کنید. در بازی تبر طلایی کلاسیک شما به مصاف رئیس های بزرگی مثل مار افعی مرگبار خواهید رفت. این بازی جالب و سرگرم کننده هنوز بعد از 30 سال از انتشار جذابیت های مخصوص به خود را دارد و هنوز هم برای خیلی از گیمرها سرگرم کننده است. پس اگر شما هم می خواهید خاطرات خودتان را باری دیگر زنده کرده و سری بازی های محبوب تبر طلایی را این بار در موبایل یا تبلت اندرویدی تان تجربه کنید، می توانید همین حالا آخرین آپدیت این بازی را به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید. Golden Axe Classics بیشتر از یک میلیون دانلود داشته است و همچنین توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را به دست بیاورد. مجدداً ذکر می کنیم که این بازی شامل هر سه قسمت Golden Axe 1 و Golden Axe 2 و Golden Axe 3 می باشد.

تغییرات نسخه ی v6.3.0 :

* برطرف سازی باگ ها



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران